Receptionist/Konferensvärdinna till fastighetsbolag i Solna

Arbetsbeskrivning

OM FÖRETAGET

Arbetsplatsen är en fullservicefastighet som inhuserar kontor, konferens, gym, pool, café och restaurang, endast 10 minuter från Stockholms city. Alla som kliver in i byggnaden möts av förstklassig service levererad av det fantastiska receptionsteamet. I den moderna och välskötta fastigheten hyr företag kontorsrum och kontorslokaler, även externa gäster kan komma hit för möten och konferenser, ibland med efterföljande after work. Det finns 11 konferensrum/möteslokaler i olika storlekar, med kapacitet från 8 till hela 225 personer, detta möjliggör möten i alla olika former och omfattningar.

OM TJÄNSTEN

De söker nu efter en engagerad och sprudlande person för rollen som konferensvärdinna och receptionist. I ditt dagliga arbete har du ansvar för den fartfyllda konferensdelen där du ordnar med bl.a. frukostar, luncher, fika samt konferensteknik vid behov. Vidare ser du med ditt utmärkta sinne för detaljer till att alla utrymmen alltid är presentabla för hyres- och konferensgäster. Tillsammans med dina kollegor bemannar du också receptionen och säkerställer ett förstklassigt bemötande för gästerna. I receptionen tar du emot besökare, hjälper medlemmarna/hyresgästerna med deras löpande frågor och hanterar allehanda administrativa uppgifter.

Tjänsten är heltid med start omgående, arbetstiderna är förlagda under kontorstider. Kvälls och helgjobb kan förekomma vid behov.

VI SÖKER DIG SOM

Har erfarenhet av servicebranschen

Arbetar proaktivt

Har ett skarpt öga för detaljer

Är flexibel i ditt arbete och kan hantera snabba kast mellan arbetsuppgifter

Inte är rädd för att hugga i där det behövs

Har god datorvana, med erfarenhet från Officepaketet

Brinner för att leverera hög servicestandard

Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska

Har erfarenhet av konferensteknik (meriterande)

Som person utstrålar du glädje som smittar av sig till alla du möter. Du är en skicklig relationsskapare som gillar att arbeta i team, samtidigt är du också självgående och hands on i ditt arbete. Att vara lösningsorienterad sitter i ryggraden och med ditt proaktiva arbetssätt är du alltid ett steg före.

OM CAROTTE

Carotte Staff är rekryterings- och bemanningsföretaget inom Carotte Group som hjälper våra kunder med allt från nyckelpositioner och andra tjänster på heltid till korta deltidsuppdrag. Vi skräddarsyr uppdragen efter våra kunders behov och drivs av att förstå varje kunds specifika behov på djupet. Carotte Staff är specialiserade på roller inom servicebranschen och besöksnäringen.

Välkommen med din ansökan

Vi tar inte emot ansökningar via mejl men om du har några frågor eller funderingar tveka inte på att mejla oss på beatrice@carotte.se. Vi behandlar våra ansökningar löpande och rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sandra Bäckman

Sarah Högbacka

Oscar Ohlsén

Fideli Svensson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Carotte Staff
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 november 2022
  • Ansök senast: 30 november 2022

Besöksadress

Tegeluddsvägen 92, Stockholm
None

Postadress

Tegeluddsvägen 92
Stockholm, 11528

Liknande jobb


25 november 2024

22 november 2024