Receptionist/Kontorsansvarig - Kontorsfixarna

Arbetsbeskrivning

Kontorsfixarna grundades 1986 och är ett av branschens äldsta bemannings- och rekryteringsföretag. Vi är en lyhörd, flexibel och engagerad partner som erbjuder ett brett och anpassat utbud av personaltjänster. På vår kundlista återfinns en lång rad välrenommerade industri- och tjänsteföretag inom bland annat bank och försäkring, dagspress, biltillverkning, elektronik och underhållningsindustri. Kontorsfixarna har ca 450 medarbetare och finns representerat med regionala kontor runt om i landet Just nu söker vi en receptionist/kontorsansvarig till vårt huvudkontor på Sturegatan i centrala Stockholm. Arbetsuppgifter Vi söker en person som skall ansvara för receptionen och ta emot inkommande samtal. I rollen igår arbetsuppgifter som mottagning av besökare, hantera post och bud, inköp av kontorsmateriel, boka resor och hotell. Du kommer att stödja marknadsavdelningen och rekryteringsavdelningen med diverse administrativa uppgifter. Som Kontorsansvarig är du ytterst ansvarig för att kontoret fungerar och alltid är i representativt skick. Kvalifikationer och egenskaper Eftersom receptionen är kontorets ansikte utåt söker vi en person som verkligen brinner för service, är representativ, öppen och positiv. Vidare skall du vara ansvarstagande, pålitlig och strukturerad i ditt sätt att arbeta. Att du har god organisationsförmåga är nödvändigt i denna roll. Vi vill att du som söker denna tjänst har tidigare erfarenhet av yrket

Sammanfattning

Liknande jobb


4 november 2024

4 november 2024