OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och data/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 90 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Vi söker nu en receptionist/kontorsassistent på halvtid för uppdrag hos Sandvik Coromant Sverige AB i Kista. Sandvik Coromant är en del av den högteknologiska verkstadskoncernen Sandvik AB.[ [ [ Tjänsten innebär att du kommer arbeta i reception och växel med bl.a. att ta emot besökare och koppla samtal. Vidare ingår även andra kontorssysslor som att ta hand om konferensrum, skicka ut kataloger, samt ansvara för intern och extern postgång. För tjänsten krävs gymnasieutbildning och erfarenhet av liknande arbetsuppgifter samt körkort. Vidare är det viktigt att du har goda kunskaper i Engelska och Officepaketet. Har du erfarenhet av arbete med växel MD 110 och/eller hänvisningssystemet Netwise Now är det meriterande. Vi ser att du är en framåt och positiv person med känsla för att ge service på ett professionellt sätt. Vidare är du även flexibel, noggrann, tar initiativ och stort ansvar. Tjänsten är ett uppdrag på 6 månader, 21,75 tim/vecka (eftermiddagar mån-tors, heltid fredag) med start omgående. Eventuell möjlighet till rekrytering för rätt person. Urval och intervjuer sker löpande så skicka din ansökan snarast. Vi tar ej emot ansökningar via brev.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719