Receptionist/kontorsassistent till Infor i Linköping!

Receptionist/kontorsassistent till Infor i Linköping!

Arbetsbeskrivning

Är du jakt på nya utmaningar och trivs med att vara spindeln i nätet? Är du dessutom serviceminded och gillar att se resultat? Då kan detta vara något för dig. Infor i Linköping söker nu efter en receptionist/kontorsassistent som kan börja omgående och även vara behjälplig under sommaren. Skicka in din ansökan redan idag då vi arbetar med ett löpande urval.

OM TJÄNSTEN
Infor är en global ledare inom affärsmolnprogramvara för företag på branschspecifika marknader. De bygger kompletta industrisviter i molnet och implementerar effektivt teknik som sätter användarupplevelsen i första hand.
Över 60 000 organisationer världen över litar på Infor för att hjälpa till att övervinna marknadsstörningar och uppnå affärsomfattande digital transformation.

Nu söker de en receptionist/kontorsassistent som kan täcka upp vid behov och även under sommaren. I rollen kommer du vara spindeln i nätet och hantera allt från administrativa arbetsuppgifter till att se vad som behöver fyllas på i förråden. Därför ser vi gärna att du är praktisk kunnig och inte är rädd för att ta tag i saker. I rollen förväntas du också kunna arbeta under sommaren, vilket gör att du relativt omgående ska kunna vara tillgänglig för introduktion.

I denna process kommer även ett utdrag ur belastningsregistret att tas.

Arbetstider kommer vara förlagda mellan:
8-17 mån till fre

Du erbjuds
- Ett långsiktigt extrajobb.
- Möjligheten till att vara en del av ett globalt växande företag.
- En dedikerad konsultchef och karriärspartner.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Hantera administrativa uppgifter.
* Vara behjälplig mot övriga kollegor.
* Hantera kvittoredovisning.
* Utföra beställningar och skicka paket.


VI SÖKER DIG SOM
- Behärskar svenska och engelska i tal och skrift då arbetet kräver de.
- Är studerande eller har en annan sysselsättning som motsvarar minst 50%.
- Är över 18 år.
- Kan komma in och jobba med kort varsel.

Det är meriterande om du har
- Jobbat i reception/inom service tidigare.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Samarbetsinriktad
- Serviceinriktad
- Resultatinriktad

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 mars 2024
  • Ansök senast: 22 april 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


27 november 2024

27 november 2024