Receptionist/kontorskoordinator till företag i centrala Stockholm

Arbetsbeskrivning

Har du en positiv inställning och ser värdet av att ge god service? Vi söker nu en serviceinriktade personer med god kommunikativ förmåga samt goda kunskaper i svenska och engelska.

Som receptionist/kontorskoordinator hos oss kommer du att vara ansiktet utåt mot vår kunds besökare, men även behjälplig för dina kollegor. Du finns på plats och hjälper till i den dagliga driften av kontoret och ser till så att det är en trivsam arbetsplats och att ett professionellt första intryck ges till besökare.

Vanligt förekommande arbetsuppgifter:

- Post- och pakethantering
- Hantera/administrera växeln
- Välkomna och vara behjälplig mot besökare och medarbetare
- Hjälpa till med beställningar
- Daglig påfyllning av bland annat kaffe


Arbetserfarenheter:

Vi ser gärna att du som söker jobbet som receptionist/kontorskoordinator har tidigare erfarenhet ifrån liknande uppgifter. Du drivs av att ge god service och är duktig på att hantera många uppgifter på en och samma gång.

Språk:

Viktigt med flytande i både skrift och tal, i såväl svenska som engelska.

Personlighet:

Som person är du strukturerad, har en utmärkt kommunikationsförmåga och arbetar kundcentrerat.

Om tjänsten:

Du kommer att vara anställd av Office Management men jobba som konsult ute hos kund. Kundens kontor är beläget centralt i Stockholm med närhet till såväl kommunikationer som restauranger.

Behov: Början av december 2022

Arbetstider: Heltid och kontorstider

Sammanfattning

Liknande jobb


Extrajobb som receptionist

Extrajobb som receptionist

23 december 2024

23 december 2024

Receptionisttjänst på heltid

Receptionisttjänst på heltid

22 december 2024