OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
RECEPTIONIST/KONTORSKOORDINATOR HOS WORLD TRADE CENTER I GÖTEBORG
Är du en utpräglad serviceperson som älskar att ge service i världsklass. Trivs du med att den ena dagen inte är den andra lik och att din vardag fylls med samtal, besök, administration och roliga kundaktiviteter. Då kan detta vara jobbet för dig!Vi söker nu dig som tidigare har arbetet i en servicepräglad roll där du är van vid att agera ansiktet utåt och som varje dag vill ge företagets kunder och deras kunder bästa servicen. Vår kund World Trade Center, ett centralt beläget kontorshotell, stärker nu upp sitt befintliga team med ytterligare en kollega för att kunna möta bolagets tillväxt.
ARBETSUPPGIFTER
Rollen är bred och innebär en varierande vardag där arbetsuppgifter såsom bland annat omvårdnad av lokalerna, ta emot besökare, svarar i telefon, planera, förbereda och genomföra marknadsaktiviteter ingår. Kundservice är självklart i fokus i samtliga arbetsuppgifter och då vardagen är varierande och servicenivån är hög trivs du med just variation och vikten av att kunna göra omprioriteringar är viktig.
Nedan arbetsuppgifter är vanligt förekommande:
Växelarbete
Besöksmottagning
Omvårdnad av allmänna utrymmen
Allmän kontorsservice
Visst tekniskt arbete tillhörande konferensrum
Bokning av mötesrum
Bistå vid kund och marknadsaktiviteter
PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER
För att passa in i rollen, teamet och i företagskulturen på World Trade Center är du ansvarstagande, initiativtagande, anpassningsbar och håller en hög servicegrad. Du trivs i en social tillvaro där du dagligen har kontakten med företagets kunder och där du servar, stöttar och underlättar i deras vardag. Att varje kund möts med ett leende och ett hej är en självklarhet för dig. Din positiva och flexibla inställning gör att du med enkelhet pendlar mellan olika typer av arbetsuppgifter. Du är van vid att samarbeta med andra och din prestigelöshet gör att du inte är rädd för att hugga i där det behövs. Arbetstempot är högt och du rör dig mycket i företagets lokaler.
För att passa in i rollen har du tidigare erfarenhet av:
Utpräglat serviceyrke
Kundkontakt
God data- och systemvana
Administrativ erfarenhet
Mycket god svenska och engelska i tal och skrift
OM TJÄNSTEN
Tjänsten som receptionist- och kontorskoordinator är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Eterni Sweden AB och arbetar som uthyrd konsult ute hos vår kund World Trade Center i centrala Göteborg. Tjänsten inleds med en tidsbegränsad anställning på 6 månader.
Arbetstiderna är förlagda mellan 7:30-16:30 alternativt 8:00-17:00. Dock kan events ibland ligga utanför ordinarie arbetstid så viss flexibilitet kring att börja tidigare än 7:30 eller sluta efter 17:00 är en förutsättning. Events planeras med god framförhållning.
ÖVRIG INFORMATION
Sök tjänsten genom att klicka på ”sök denna tjänst” längst upp på den här sidan. Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan. Dina frågor angående rekryteringsprocessen svarar Linda Peterson på. Ansökningar via mail behandlas ej på grund av GDPR.
VARMT VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN!