Receptionist/Kontorskoordinator till World Trade Center

Receptionist/Kontorskoordinator till World Trade Center

Arbetsbeskrivning

Är du en utpräglad serviceperson som älskar att ge service i världsklass? Trivs du med att den ena dagen inte är den andra lik och att din vardag fylls med samtal, besök, administration och roliga kundaktiviteter? Då kan detta vara jobbet för dig!
RECEPTIONIST/KONTORSKOORDINATOR TILL WORLD TRADE CENTER I GÖTEBORG
Vi söker nu dig som tidigare har arbetet i en servicepräglad roll där du är van vid att agera ansiktet utåt och som varje dag vill ge företagets kunder och deras kunder bästa servicen. Vår kund World Trade Center, ett centralt beläget kontorshotell, stärker nu upp sitt befintliga team med en ny kollega för att kunna möta företagets kunder. 

ARBETSUPPGIFTER
Rollen är bred och innebär en varierande vardag där många olika arbetsuppgifter ingår. Kundservice är självklart i fokus i samtliga arbetsuppgifter och då vardagen är varierande och servicenivån hög ligger stor vikt vid att du trivs med just variation och att du besitter en förmåga att prioritera. 

Nedan arbetsuppgifter är vanligt förekommande: 
Växelarbete
Besöksmottagning
Omvårdnad av allmänna utrymmen 
Allmän kontorsservice
Visst tekniskt arbete tillhörande konferensrum 
Bokning av mötesrum
Bistå vid kund och marknadsaktiviteter


PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER
För att passa in i rollen, teamet och i företagskulturen på World Trade Center ser vi att du är en ansvarstagande, anpassningsbar och håller en hög servicegrad. Du trivs i en social tillvaro där du dagligen har kontakten med företagets kunder och där du servar, stöttar och underlättar i deras vardag. Att varje kund möts med ett leende och ett hej är en självklarhet för dig. Din positiva och flexibla inställning gör att du med enkelhet pendlar mellan olika typer av arbetsuppgifter. Du är van vid att samarbeta med andra och din prestigelöshet gör att du inte är rädd för att hugga i där det behövs. Arbetstempot är högt och du rör dig mycket i företagets lokaler. 

För att passa in i rollen har du tidigare erfarenhet av:
Utpräglat serviceyrke
Kundkontakt 
God data- och systemvana
Administrativ erfarenhet
Mycket god svenska och engelska i tal och skrift


OM TJÄNSTEN
Tjänsten som receptionist/kontorskoordinator är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Eterni Sweden AB och arbetar som uthyrd konsult ute hos vår kund World Trade Center i centrala Göteborg. Tjänsten inleds med en tidsbegränsad anställning på 6 månader. För rätt person finns därefter stora möjligheter att gå över till en anställning hos kunden. 
Arbetstiderna är förlagda mellan 7:30-16:30 alternativt 8:00-17:00. Dock kan events ibland ligga utanför ordinarie arbetstid så viss flexibilitet kring att börja tidigare än 7:30 eller sluta efter 17:00 är en förutsättning. Events planeras med god framförhållning. 
 
ÖVRIG INFORMATION
Sök tjänsten genom att klicka på ”sök denna tjänst” längst upp på den här sidan. Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan. Ansökningar via mail behandlas ej på grund av GDPR. 
 
VARMT VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Eterni Sweden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 oktober 2023
  • Ansök senast: 16 november 2023

Postadress

Hamngatan 39A
VÄSTERVIK, 59333

Liknande jobb


23 december 2024

Receptionisttjänst på heltid

Receptionisttjänst på heltid

22 december 2024

Receptionist till EA DICE

20 december 2024

Receptionist

20 december 2024