Receptionist/kontorskordinator till företag i centrala Stockholm

Arbetsbeskrivning

Har du positiv inställning och ser värdet av att ge god service? Vi söker nu en serviceinriktade personer med god kommunikativ förmåga samt goda kunskaper i svenska och engelska.

Arbetserfarenheter:

Ser gärna erfarenhet från service

Språk:

Svenska och engelska flytande i både text och tal

Personlighet:

Strukturerad, utmärkt kommunikationsförmåga, kundcentrerad

Några av arbetsuppgifterna:

- Post och pakethantering
- Hantera/administrera växeln
- Välkomna och vara behjälplig mot besökare och medarbetare
- Hjälpa till med beställningar
- Daglig påfyllning av bland annat kaffe


Om tjänsten:

Du kommer att vara anställd av Office Management men jobba som konsult ute hos kund. Kundens kontor är beläget centralt i Stockholm med närhet till såväl kommunikationer som restauranger.

Behov: Omgående

Arbetstider: Heltid och kontorstider

Sammanfattning

Liknande jobb


26 november 2024

Receptionist

Receptionist

26 november 2024

26 november 2024

25 november 2024