OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en receptionist/kontorsservicemedarbetaresom vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid och startar i augusti.Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Som receptionist/kontorsservicemedarbetare har du en varierande roll och får hantera flera olika arbetsområden på företaget.Vår kund är ett ledande konsultföretag som är verksamma inom samhällsbyggnad ochhållbara lösningar inom utveckling. Kontoret är beläget centralt i Stockholm i ljusa härliga lokaler.Som kontorsservicemedarbetare kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter såsom att välkomna besökare i receptionen, svara på inkommande samtal, se till att kontorsytorna är snygga och prydliga, sköta inköp och allmän service i lokalerna.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som konsult ute hos vår kund.
ARBETSUPPGIFTER
Som receptionist/kontorsservicemedarbetare kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter.
Du kommer till exempel att:
- Välkomna besökare i receptionen
- Svara på inkommande samtal
- Inköp och beställning av kontorsmaterial
- Ansvara för daglig drift, tillsyn och skötsel av fastigheter.
- Åtgärda anvisade felanmälan
- Driva mindre underhållsprojekt
- Tjänsten passar dig som har erfarenhet av ovanstående arbetsuppgifter.
VI SÖKER DIG SOM
- Är självgående, ansvarstagande och kan fatta beslut
- Arbetar proaktivt och är självgående i underhållsarbetet som behövs göras
- Är teknikintresserad
- Kan uttrycka sig väl på svenska och engelskai både tal och skrift
Det är meriterande om du:
- Har arbetat med kontorsservice liknande tidigare
Som person är du social, serviceinriktad och samarbetsorienterad. Du har tydlig kundfokus, tar ansvar över dina arbetsuppgifter samt har en förmåga att se detaljer och tar egna intiativ.
ÖVRIG INFORMATION
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa pårekrytering@rpbemanning.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Marlen Plånborg
Matilda Örtenmark Nilsson
Svante Larsson
Rakel Lilja
Matilda Dahlin
Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger
Oscar Almgren
Gabriela Montenegro
08 518 072 04