OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Till vår uthyrningsverksamhet söker vi efter en Receptionist/Kontorsvärd till vår kund i Kristianstad där du tillsammans med andra duktiga och drivna kollegor skall bidra till att skapa den bästa kundupplevelse som möjligt.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
-Påfyllning av kontorsmaterial
-Möblering på kontor
-Rengöring av kaffemaskiner
-Post- och pakethantering
-Rondera lokaler
-Receptionsarbete
Din profil
För att lyckas i rollen:
- Erfarenhet av att bemöta kunder, gäster eller liknande
- Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska
- Prestigelös, ordningsam och ansvarstagande
- B-körkort
Som person har du ett servicemedvetet kundbemötande och du ger gärna det lilla extra till människor runt omkring dig.
Om företaget
Du ansöker du genom att skicka ditt CV samt personligt brev till info@bemanningskontoret.se. Vi sparar inga cv:n efter avslutad rekryteringsprocess. Urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan annonsen löper ut.
Omgående start där du har möjlighet att arbeta vid behov, oftast planerade bokningar. Ibland kan det bli mer än 1 dag/vecka.
Om oss
BemanningsKontoret grundades 2014 och är ett auktoriserat bemanning och rekryteringsföretag. Vi bedriver idag verksamhet i Göteborg, Malmö och Stockholm och vi utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare. Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal.
Läs gärna mer om oss på vår hemsida www.bemanningskontoret.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Katarina Fred
Catrine Ramsten
Catrine Ramsten
Catrine Ramsten
Katarina Fred
Katarina Fred
Katarina Fred
0727-463010
Kim Amprazis
Emma Nilsson
Christian Haraldsson