OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
FaciliTec har en gedigen erfarenhet av förvaltning av kontors- och kommersiella fastigheter inom både privat och offentlig sektor och levererar idag facility management tjänster i Norden. Vi erbjuder innovativa lösningar till våra kunder på ett enkelt och framtidsinriktat sätt med fokus på teknik, hållbarhet och kvalitet.
Är du en driven, serviceinriktad och glad receptionist/koordinator med en positiv inställning så har vi arbetsplatsen för dig. Vi söker nu en person på heltid för uppdrag ute hos en av våra kunder i Solna. Arbetstid 08:00-17:00.
Har du en positiv inställning och ser värdet av att ge god service? Vi söker nu en serviceinriktade personer med god kommunikativ förmåga samt goda kunskaper i svenska och engelska.
Som receptionist/koordinator hos oss kommer du att vara ansiktet utåt mot vår kunds besökare, men även behjälplig för dina kollegor i både Sverige, Finland samt Danmark. Du finns på plats och hjälper till i den dagliga driften av kontoret och ser till så att det är en trivsam arbetsplats och att ett professionellt första intryck ges till besökare.
Vanligt förekommande arbetsuppgifter:
- Reception
- Hantera/administrera växeln
- Välkomna och vara behjälplig mot besökare och medarbetare
- Hjälpa till med beställningar
- Uppföljning samt ärendehantering
- Diverse administrativa arbetsuppgifter kopplade till vårt uppdrag.
Vi ser det meriterande om du har erfarenhet från liknande arbeten sedan tidigare.
Vi önskar tillsätta denna tjänst snarast och intervjuer kommer ske löpande.
Besök oss gärna på www.facilitec.se