Receptionist/Kundvärd

Receptionist/Kundvärd

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Till vår uppdragsgivare i Malmö söker Bemanningskontoret efter en Receptionist/Kundvärd där du tillsammans med andra duktiga och drivna kollegor skall bidra till att skapa den bästa kundupplevelse som möjligt. Du kommer att vara ansvarig receptionist/kundvärd ute hos en och samma arbetsgivare med förlagd arbetstid måndag - fredag 07:00- 16:30.

Tänkt start för denna heltidstjänst är under oktober 2021, men vi ser gärna att du kommer att ha möjlighet till att börja omgående för upplärning/bredvidgång. Detta är en långvarigt konsultuppdrag med möjlighet att gå över till fast anställning ute hos kunden efter 6 månaders inhyrning.

I denna roll ingår följande arbetsuppgifter:

- Receptionistarbete, besöksmottagning
- Rengöring och påfyllning av kaffemaskiner
- Posthantering och arbetsplatsservice
- Rondering utav lokaler
- Ansvara för passerkort samt nyckelkvittenser
- Administrativt arbete som t.ex. inköp, reseräkningar m.m.
- Bokning utav hyrbilar, catering m.m.


Du är van att hantera flera olika arbetsuppgifter samtidigt, samt kan prioritera och tycker dagen blir roligare om det hela tiden finns att göra.

Din profil
För att lyckas i rollen som receptionist/kundvärd hos vår uppdragsgivare så tror vi att du har följande erfarnehet sedan tidigare:

-Erfarenhet utav liknande arbetsuppgifter
-Får energi av att träffa människor
-Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska
-Prestigelös, ordningsam och gillar att ha många bollar i luften.

B-körkort är ett krav.

Om företaget
Tjänsten är på heltid och vi applicerar 6 månaders provanställning med start enligt överenskommelse. I samband med denna långtidsinhyrning så kommer det finnas goda möjligheter att kunna gå över till en anstllning ute hos kundföretaget efter 6 månader.
Om du anser att detta är en roll för dig så skicka ditt CV och Personliga brev till tobias@bemanningskontoret.se

Vi tar ENDAST emot din ansökan direkt till tobias@bemanningskontoret.se

Vi spara inga ansökningar efter avslutad rekryteringsprocess.

Om oss
BemanningsKontoret är ett auktoriserat bemanning och rekryteringsföretag verksmam i Göteborg, Malmö och Stockholm och vi utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare. Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal. Läs gärna mer på vår hemsida www.bemanningskontoret.se
DI Gasellföretag 2019 samt 2020

Kontaktpersoner på detta företaget

Katarina Fred

Catrine Ramsten

Catrine Ramsten

Catrine Ramsten

Katarina Fred

Katarina Fred

Katarina Fred
0727-463010
Kim Amprazis

Emma Nilsson

Christian Haraldsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AB Bemanningskontoret
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 september 2021
  • Ansök senast: 17 oktober 2021

Besöksadress

Stigbergsliden 5 B, Göteborg
None

Postadress

Stigbergsliden 5 B
Göteborg, 41463

Liknande jobb


Office Manager till Norvestor

Office Manager till Norvestor

20 december 2024