OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Nu söker vi dig som vill jobba som receptionist/kundvärd hos vår värdefulla kund i Trollhättan under veckorna 30-32.
Vi värdesätter flexibilitet då vi har hög servicegrad mot våra kunder. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kan vara att ta emot besökare i deras reception, administration och posthantering samt liknande kontorsgöra. Arbetstiderna är förlagda under vardagar och dagtid.
Din profil
Vi söker dig som stämmer in på följande:
Du är serviceminded och har en härlig positiv personlighet. Du trivs när du känner dig behövd. För det är viktigt för oss!
Som person är du lättlärd, gillar service och är en glädjespridare.
Krav
- Gymnasieutbildning
- Svenska och engelska i tal och skrift
- Tidigare erfarenhet av service och gästbemötande
- Kan arbeta under sommaren.
Låter denna tjänst som något för dig?
Skicka in ditt CV tillsammans med en motivering om varför du hade passat bra hos oss.
Om företaget
Du blir anställd hos Bemanningskontoret och blir uthyrd till våra kund i Trollhättan.
Du skickar din ansökan till info@bemanningskontoret.se då vi ej använder oss av länken. Vi sparar ej ditt cv efter avslutad rekryteringsprocess.
Välkommen med din ansökan!
Om oss
BemanningsKontoret är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag och utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare. Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal. Läs mer på vår hemsida www.bemanningskontoret.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Katarina Fred
Catrine Ramsten
Catrine Ramsten
Catrine Ramsten
Katarina Fred
Katarina Fred
Katarina Fred
0727-463010
Kim Amprazis
Emma Nilsson
Christian Haraldsson