OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
DLC Redovisning etablerades 1999 och är en traditionell redovisningsbyrå med säte i Göteborgsregionen.
Vi söker nu en receptionist/löneadministratör till vår byrå i Göteborg.
Som administratör arbetar du nära byråföreståndaren samt dina kollegor som ett stöd i arbetsledningen och det operativa arbetet. Du ansvarar för all hantering av löner och administration såsom registrering, arkivering, sammanställning mm, och bistår med analys av information samt kunddata . Du hanterar såväl kunder, medarbetare, gäster, telefonsamtal och datorsystem. Du identifierar dig med vår gemensamma värdegrund: Resultat, engagemang, nytänkande, tydlighet och har förmågan att omsätta den i handling.
Formell kompetens
Du har lägst gymnasieexamen, meriterande om du talar flera språk och/eller har erfarenhet av byråverksamhet.
Personliga egenskaper
För att trivas hos oss ska du vara kvalitetsmedveten, affärsmässig och strukturerad. Du drivs av att ge god service och du bemöter människor på ett vänligt och respektfullt sätt. Du har förmågan att se helhet i strukturer och är detaljmedveten och noggrann. Dina analyser kan kommuniceras tydligt i både tal och skrift. Vi förväntar oss att du är lösningsinriktad och beredd på att hela tiden utvecklas. Som person är du anpassningsbar och trivs med att arbeta både i team och självständigt.
Ansökan
Vi ser fram emot ditt personliga brev, CV och löneanspråk så snart som möjligt: vi arbetar med löpande urval/intervjuer och tjänsten kan därmed komma tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.