OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Receptionist/Office Manager till spännande bolag inom fordonsindustrin
Vi på Randstad letar nu efter en erfaren och driven receptionist till vår kund inom fordonsindustrin. Är du som person en ”doer”, mycket noggrann och har en hög känsla för service kan detta vara ett uppdrag för dig. Uppdraget kommer att inledas som en inhyrning med möjlighet till övertag för rätt person. Om du upplever att kriterierna nedan stämmer överens med din kompetens, tveka inte att skicka in din ansökan omgående då vi kommer hantera ansökningar löpande.
Uppdragsgivare: Randstad AB
Ort: Göteborg
Omfattning: Heltid
Arbetsbeskrivning:
Du kommer att vara spindeln i nätet för hela kontoret och din tjänst kommer att vara mycket varierad. Tjänsten kommer bland annat att innebära att ta emot besökare, boka resor för kontorets medarbetare och kunder, ha kontinuerlig kontakt med husvärd, förhandling av avtal med exempelvis taxi- och kaffeleverantörer, inköp, planering av event och hålla i uppstartsmöten på kontoret. Tjänsten kan också innebära viss assistans inom det HR-relaterade området samt sekreteraruppgifter.
Kvalifikationer:
Du har tidigare erfarenhet av receptionsarbete samt av arbetsuppgifterna som nämns ovan. Det är mycket meriterande om du tidigare har arbetat med resebokningar, logistik/transport och har förhandlingserfarenhet. Det är ett krav att du både talar och skriver engelska utan förhinder då det är ett internationellt bolag.
Som person är du initiativtagande, effektiv, proaktiv och noggrann. Du har en mycket hög servicekänsla och hög integritet. Du är också flexibel och har lätt för att sätta dig in i nya arbetsuppgifter. Vi kommer lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.
Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.
Sista ansökningsdag: 2017-04-14
Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag då start önskas relativt omgående.
För information: Vid specifika frågor är du välkommen att maila miriam.kheddache@randstad.se [ mailto:miriam.kheddache@randstad.se ], observera att inga ansökningar tas emot via mail utan uteslutande via ansökningslänken. Välkommen med din ansökan redan idag!
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström