OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till vårt kontor i Stockholm söker vi nu en receptionist/orderadministratör:
Vi söker nu en serviceinriktad och ansvarsfull Receptionist till vårt kontor i Stockholm. Vi erbjuder en spännande tjänst på ett företag inom IT. Vill du bli en del av oss? Sök redan idag!
Huvudsakliga arbetsuppgifter
Som Receptionist har du en viktig och central roll på vårt kontor. Du ansvarar du för att ge våra kunder och medarbetare förstklassig service. Rollen innebär ett omväxlande och ansvarsfullt arbete, där du utför både praktiska och administrativa arbetsuppgifter.
Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att vara:
Ta emot kunder
Hantera telefonväxeln
Beställning av order
Ha ansvar för posthantering
Ansvara för diverse inköp
Vara behjälplig vid luncher och konferenser
Samt olika administrativa arbetsuppgifter
Din profil
Du som söker ska vara social och noggrann samt viljan att ge service. Du kan hantera flera arbetsuppgifter samtidigt. Du är ansvarstagande, utåtriktad och kommunikativ, då receptionen fungerar som en central punkt för kontoret. Vi vill att du som söker har lätt för att samarbeta, är stresstålig och känner stolthet i det arbete du utför. Du har mycket god förmåga att uttrycka dig på såväl svenska som engelska och kan hantera Word och Excel.
Företagsbeskrivning:
Office Network erbjuder ett av marknadens bredaste och bästa produkt- och tjänstesortiment inom dokumenthantering, telefoni, visuell kommunikation, konferensrumslösningar, IT-tjänster, förbrukning, support och service.