Receptionist/ordermottagare

Arbetsbeskrivning

RightPart förmedlar frilansande konsulter inom affärsområderna: reklam, marknad, media och webb Läs mer om oss på www.rightpart.se För kunds räkning söker vi dig som är genuint serviceinriktad med erfarenhet från lagerhantering. Tjänsten är uppdelad i två delar 50% Ordermottagning, Lageradministration - inleveranser, utleveranser, Sakgranska/attestera leverantörsfakturor, Support logistikpersonal i Holland. 50% Växel (trevlig telefonröst), Allmänna kontorsgöromål såsom insortering följesedlar, beställa kontorsmaterial, vattna blommor, sköta kaffemaskinen etc, Viss support till säljavd. Kunskaper: Officepaketet, främst Excel och Outlook. Erfarenhet av integrerat affärssystem (använder i dag SAP Business One). Gärna erfarenhet av lagerhantering, jobbat på lager eller ordermottagare på företag med lager. Svenska och engelska i tal och skrift, gärna också tyska. Erfarenhet av transportadministration är en fördel. Du är service inriktad, stresstålig, kan hålla många bollar i luften, prioritera, flexibel men har skinn på näsan och kan "sätta i klacken" när det behövs. Trevlig telefonrös Arbetstid: 100%alt 75%. Företaget jobbar internationellt med svenska huvudkontoret placerat i Sollentuna där denna tjänst är placerad. [ Urval sker löpande

Kontaktpersoner på detta företaget

Brita Sohlberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: RightPart
  • 0 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 7 december 2010
  • Ansök senast: 5 februari 2011

Postadress

Sveavägen 34
Stockholm, 11134

Liknande jobb


4 november 2024

4 november 2024