OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en receptionist/ordermottagare till vår kund i Göteborg.Resurs Bemanning erbjuder Personaluthyrning, Rekryterings- och Entreprenadtjänster.Vår affärside är att vara Sveriges bästa bemanningsföretag.Våra kunder är ett tvärsnitt av näringslivet.Vi har stora och medelstora börsföretag som kunder liksom multinationella företag, kommuner, landsting, statlig förvaltning och statliga företag, organisationer och stora och små företag i alla branscher.Till vår kund som är verksam inom IT-branchen söker vi en receptionist/ordermottagare. Arbetsuppgifterna består av att ta emot felanmälningar och sedan skicka dem vidare till företagets tekniker.Din arbetsplats kommer att vara i receptionen. Vi söker dig som har PC-kunskap och tidigare erfarenhet av receptionistrollen.Du ska tycka det är kul att arbeta med människor och ha skinn på näsan. Tjänsten är på heltid och kommer att tillsättas 25 jan tom 28 februari. Välkommen med din ansökan!