OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tjänstebeskrivning Perido Skills söker en person som kan jobba som receptionist hos vår kund i Stockholm Du kommer att ansvara för bemanningen av receptionen vilket innebär att ta emot och registrera besökare som kommer och går. Hänvisa besökare till mötesrum eller till ansvarig projektmedlem. I dina uppgifter ligger också att ansvara för dokument och posthantering samt en del ekonomiadministrativa uppgifter såsom, kontering av fakturor, registrering av dokument. I övrigt ingår att göra en del köksgöremål som att koka kaffe och köpa fikabröd samt att boka eventuella resor och konferenser. Profil - Datorvana - kan office-paketet - Erfarenhet av redovisning - Kännedom av offentligverksamhet är ett plus Du är öppen och serviceinriktad. Har förmåga att arbeta självständigt inom ansvarsområdet. Du är glad och positiv och är inte rädd för att hugga i där det behövs. Din ansökan vill vi ha snarast möjligt då urvalet kommer att ske löpande.