OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Talenom Redovisning AB är en omtänksam redovisningsbyrå som vill vara en del av våra kunders vardag så att de kan fokusera på det de gör bäst.
Vill du vara vårat ansikte utåt och vår spindel i nätet bland fantastiska konsulter och kunder?
Vi söker nu ett socialt geni som är glad och serviceinriktad receptionist som har ekonomiassistent utbildning eller erfarenhet.
Dina arbetsuppgifter
* Ansvarig över vår reception och kundmottagning
I vår reception är det viktigt att du har en förmåga att skapa goda relationer till alla du möter. Du kommer ansvara för kontorsservice med varierande arbetsuppgifter, samtidigt som du är vårt ansikte utåt. Tjänsten är bred och kommer bland annat innebära att ta emot besökare och kunder, ansvara för vår växel, serva kontoret samt att planera och strukturera konferenser, tillställningar och mindre projekt.
Förmågan att ha många bollar i luften är ett krav och även förmågan att se vad som behöver göras och förbättras. Våga ta egna beslut och skapa mervärde för kollegor och kunder.
* Redovisningsassistent
Löpande assistentarbete
Din profil
Du har en YH- utbildning eller annan erfarenhet av ekonomiassistent arbete.
Vi söker dig som är van att tala med andra människor och har jobbat med kundservice eller receptionistjobb i minst ett år.
Vi ser att du alltid är redo att kavla upp ärmarna, att du tycker att kommunikation är spännande och att du har sociala färdigheter. Rollen kräver att du har en administrativ skicklighet och är bra på att organisera och planera. Vi utgår ifrån att du har digitala färdigheter, är effektiv och noggrann.
Vi sitter mitt i Stockholm City i samma hus som Centralbadet.
Du kommer att få sällskap av kollegor som verkligen bryr sig. Som gemensamt vill ta oss framåt där prestige inte existerar. Vi har gemensamt som mål att våra kunder skall lyckas och att vi tillsammans ska ta de i mål.
För att passa in hos oss bör du vara social med en god kommunikativ sida. Du tar ansvar och engagerar dig i det du gör. Du är öppen och arbetar målinriktat och ser de utvecklingsmöjligheter som finns både i och för företaget.
Du är en lagspelare.
Hos oss är det lika viktigt att vara en god kollega som att vara duktig i din roll.
Talenom arbetar efter ledorden mod, omtanke och vilja som genomsyrar allt vi gör. För att trivas hos oss ska du därför kunna stå för och arbeta efter detta. Med mod menar vi att saker inte ska göras på ett visst sätt bara för att det alltid gjorts så. Du måste ha modet att våga förändra sådant som kan bli till det bättre. Med omtanke förstår du hur tufft det kan vara att driva ett företag. Talenom kan spela en roll genom att stötta, coacha och finnas där för våra kunder och på så sätt förenkla vardagen för dem. Med vilja vet vi att om vi ska lyckas så måste det finnas en stark vilja och tro på det vi gör. Ett uttryck som vi använder oss av är ”lyckan av att försöka” vilket speglar målsättningen att hela tiden försöka bli lite bättre än vad vi var i går.
För mer information om tjänsten, kontakta Camilla Niva +4670 617 69 00.