OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Jobbeskrivning
Åt en kunds räkning söker vi en trevlig, serviceminded och ambitiös receptionist/säljare.
Du kommer att få ta hand om diverse system, göra kundbokningar, följa upp kunder per telefon och mail, hjälpa och guida kunder, ta betalning, ansvara för rutiner och bokningssystem. Till detta kommer du få jobba med aktivt sälj genom att kontakta företag och sälja in tjänster/boka möten. Du kommer även ansvara för kontoret genom att hålla rent och även tvätta bilar/tanka.
Är du vår nästa medarbetare?
Vi söker dig som är social och har enkelt att uttrycka dig i både tal och skrift (engelska och svenska är ett krav då vi både har svensk- och engelsktalande kunder). Du är förtroendeingivande och har en kärlek för sälj och att hjälpa människor. Vidare tycker du om att samarbeta och är hungrig för att bli bättre på det du gör.
Kvalifikationer
Det är meriterande om du jobbat med sälj (tex. telefonförsäljare eller sålt tjänster) eller haft en liknande roll där du kombinerat receptionsarbete med sälj. Om du kan ta fram enklare reklamblad/affischer i tex Canva är det meriterande.
Vidare är det ett krav att du behärskar Officepaketet med Word, Excel och Power Point. B-körkort är ett krav.
Ort och omfattning
På plats i Kista
Tjänsten är på 80%-100% och påbörjas med en provanställning
Kontakt
För frågor angående rekryteringsprocessen, vänligen kontakta:
Fili, ansvarig rekryterare på 0793-54 35 09
Välkommen med din ansökan snarast möjligt
Märk din ansökan med ”2440-3 Receptionist/säljare” och skicka CV + personligt brev till hejtalang@talenthunters.se
Vi går genom ansökningarna löpande så välkommen med din ansökan snarast möjligt.
Kategori
Receptionist, säljare, kundvård, frontdesk
Talenthunters ansvar för denna rekrytering
Talenthunters är ett rekryterings- och bemanningsbolag. Vi strävar efter att matcha rätt kandidat med rätt arbetsplats för att säkerställa långsiktiga och framgångsrika samarbeten. Vi är här för att hjälpa dig hitta