OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Verksamhetsbeskrivning
Norrbottensteatern, som bildades 1967, är Sveriges äldsta regionteater och drivs i form av en stiftelse med Norrbottens läns landsting och Luleå Kommun som anslagsgivare.Teatern har ca 60 året-runt anställda och har som uppdrag att erbjuda barn-, ungdoms- och vuxenteater i Luleå och i länets kommuner.Teaterhuset är vackert beläget i
Norra hamnen och rymmer tre scener, verkstäder, ateljéer, konferensrum, biljettkassa/reception, administration och restaurang; allt under ett och
samma tak.Mer information hittar du på vår hemsida www.norrbottensteatern.se.
Utbildning/Erfarenhet
Är du intresserad av ett omväxlande och utåtriktat arbete i
en kreativ miljö?
Vi söker dig som är positiv, utåtriktad, lyhörd och flexibel.Vid kundkontakt strävar du efter att ge bästa tänkbara service gällande bemötande och merförsäljning.Du är även en stresstålig, driven och självständig person som gillar att arbeta i ett team med varierande arbetsuppgifter.Din noggrannhet och
ditt goda sinne för ordning och administration är andra egenskaper som vi värderar högt, teater- och kulturintresse är ett plus.Självklart ser du dig själv som en god representant för Norrbottensteatern, internt och externt.
Du bör ha erfarenhet av telefonförsäljning, receptions- och kundservicearbete.Vi förutsätter att du har god datavana med internet och e-post, samt goda kunskaper i Office-paketet.Kunskaper i Photoshop eller motsvarande är en merit, B-körkort ett önskemål.
Arbetsuppgifter
.Biljettförsäljning via telefon och över disk
.Reception/konferens/kundservice
.Guidade visningar
.Säljsupport
.Administration/kassaredovisning