OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Middlepoint söker nu en driven och engagerad service manager till informationsdisken i ett köpcentrum söder om Stockholm, ca 15 minuter från Slussen. Som receptionist i detta fina centrum får du jobba i en snabb och kreativ miljö där kundservice ligger i fokus samt får möjlighet till utveckling och självständigt arbete. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat:
- Hänvisa besökare samt ta hand om telefon och mail
- Kontakt med leverantörer och centrumledningen
- Registrering av medlemmar i deras lojalitetsprogram
- Försäljning av presentkort
- Boka taxis och färdtjänst
- Administrativa uppgifter däribland dagsrapporter, manualer och uppdatera dokument
Vem är du?
- Servicestjärna som brinner för det personliga mötet
- Proaktiv, lösningsorienterad med skinn på näsan
- Energisk, driven och ambitiös
- Talar flytande svenska och engelska
- Erfarenhet av att jobba med service samt jobbat i Office-paketet
Anställningen
Anställningen är på deltid och uppstart sker i februari 2021.
Lön: Enligt avtal
Avtal: Kollektivavtal
På grund av att att alla detaljer kring bland annat arbetstid inte är fastställda kan vi därför inte gå ut med mer information men har du några övriga frågor kan du kontakta rekryteringsansvarig: josefin.lavold@middlepoint.se.
Kort om oss
På Middlepoint älskar vi alla service och vill förbättra och förenkla våra uppdragsgivares vardag. Vi har nominerats till Dagens Industris Gasellpris 2014-2019 och är ett av Sveriges snabbast växande företag. Vill du bli en del av Middlepointfamiljen så ansök med CV och personligt brev på länken nedan!
Se mer om vad vi hittar på för kul på vår instagram, och glöm inte att följa oss! https://www.instagram.com/middlepointab/
Vännerna på Middlepoint
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofia Klevedalen
Josefin Lavold