Receptionist/Servicemedarbetare till Bonnier Fastigheter Service

Receptionist/Servicemedarbetare till Bonnier Fastigheter Service

Arbetsbeskrivning

Bonnier Fastigheter söker en receptionist till Bonnierhuset på Torsgatan. Som receptionist är du ansiktet utåt gentemot Bonnierhusets hyresgäster och dess medarbetare, och du blir en del av ett växande men stabilt företag med en spännande historia. Har du några års erfarenhet inom reception och söker en fartfylld, omväxlande roll så är det här rollen för dig!

OM TJÄNSTEN
På Torsgatan i Stockholm är Bonnierhuset ett klassiskt landmärke. Här sitter en av Bonnier Fastigheters största hyresgäster. Bolaget är marknadsledande inom revision och rådgivning med sina 2900 medarbetare runt om i landet.

Receptionsytan är en livlig plats och du kommer dagligen att ge service till såväl kunder som medarbetare. I rollen ansvarar du för att ta emot besökare och stötta upp vid konferenser samt besvara mail och telefon.

Du erbjuds


* En roll i ett väletablerat bolag med god historia som är mån om sin personal
* En härlig arbetsplats där människan lyfts fram, där alla är lika viktiga och det är en bra dynamik med både yngre och äldre kollegor
* Gemensamma aktiviteter under året och även den årliga konferensen


ARBETSUPPGIFTER
Som receptionist hos Bonnier Fastigheter arbetar du med att ge den absolut bästa servicen i reception och konferens gentemot besökare och kunder till Bonnier Fastigheters hyresgäster. I arbetsuppgifterna ingår:


* Öppna samt stänga receptionen morgon och kväll
* Arbeta med SBA (systematiskt brandskyddsarbete) enligt instruktion
* Post- och budhantering
* Hantera felanmälningar
* Ta emot besökare och konferensgäster och hjälpa dem till rätta
* Vara behjälplig med tekniken ex. vid konferenser och ta emot lokalbokningar
* Viss kontakt med leverantörer, beställningar, bokningar m.m.


Utöver detta kan du även vid behov få hoppa in och stötta på andra platser i organisationen.

VI SÖKER DIG SOM
- Något eller några års arbetslivserfarenhet inom reception och service där du arbetat med liknande arbetsuppgifter, gärna från hotellbranschen
- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska då båda språken används i det dagliga arbetet
- Har god systemvana och lätt för att sätta dig in i nya system

I denna rekrytering kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga kompetenser och ditt intresse för tjänsten. Motivera väl i din ansökan varför du valt att söka denna tjänst. De personliga kompetenserna som vi ser som särskilt viktiga är:


* Relationsskapande
* Initiativtagande
* Ansvarstagande
* Flexibel


Övrig information


* Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid
* Omfattning: Heltid, arbetstider 8.00-17.00 med sommartid 8.00-16.00
* Placering: Torsgatan, Stockholm
* Kontaktuppgifter: Ansvarig rekryterare Catharina Alm, catharina.alm@academicwork.se


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
”För oss som fastighetsägare är det viktigt att våra hyresgäster ska kunna fokusera på sina kärnverksamheter, och inte behöva lägga tid på fastighets- och lokalfrågor. Därför erbjuder vi inte bara lokaler som passar verksamheten, utan även professionell service när våra hyresgäster väl är på plats. Bonnier Service står till tjänst både i frågor som bevakning och säkerhet, vaktmästeri eller alla de saker som "bara ska fungera". Vi är även en trygg partner i de fall när lokalerna på något sätt behöver förnyas.

Vi kan våra fastigheter, vi känner vår fastighetspersonal och vi har goda kontakter med ett nätverk leverantörer. Vi känner omtanke och engagemang, inte bara i fastigheterna utan också för människorna som vistas i dem.”

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 juli 2022
  • Ansök senast: 18 augusti 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


24 augusti 2024

Receptionist, Kåge hälsocentral

Receptionist, Kåge hälsocentral

23 augusti 2024