OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
ARBETA SOM RECEPTIONIST/VÄXELTELEFONIST HOS VÅR KUND WORLD TRADE CENTER I CENTRALA GÖTEBORG
Vi på Eterni söker nu dig som älskar service, kundkontakt och att agera ansiktet utåt! Ser du dig själv som en sann lagspelar där du tillsammans med kollegor ansvarar för att ge företagets kunder och deras kunder bästa servicen, kan detta vara rollen för dig. En av Eternis kunder, World Trade Center, ett centralt beläget kontorshotell, stärker nu upp sitt befintliga team med ytterligare en kollega för att kunna möta bolagets tillväxt.
ARBETSUPPGIFTER
Rollen är bred och innebär en varierande vardag där arbetsuppgifter såsom bland annat omvårdnad av lokalerna, ta emot besökare, svarar i telefon, planera, förbereda och genomföra marknadsaktiviteter ingår. Kundservice är självklart i fokus i samtliga arbetsuppgifter.
Nedan arbetsuppgifter är vanligt förekommande:
Ta emot besökare
Ta emot inkommande samt koppla samtal via en växel
Post och pakethantering
Beställningar av mat och fika
Fakturahantering
Inköp av kontorsmaterial
Omvårdnad av allmänna utrymmen
Allmän kontorsservice
Visst tekniskt arbete tillhörande konferensrum
Bokning av mötesrum
Bistå vid kund och marknadsaktiviteter
PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER
Som person är du ansvarstagande, flexibel, anpassningsbar och social. Service och kundfokus är för dig en självklarhet och något du trivs oerhört mycket med att ge. Din positiva och flexibla inställning gör att du med enkelhet pendlar mellan olika typer av arbetsuppgifter. Du är van vid att samarbeta med andra och din prestigelöshet gör att du inte är rädd för att hugga i där det behövs.
För att passa in i rollen har du tidigare erfarenhet av:
Receptions- och växelarbete
God vana av kundkontakt
God data- och systemvana
Administrativ erfarenhet
Mycket god svenska och engelska i tal och skrift
OM TJÄNSTEN
Tjänsten som receptionist- och växeltelefonist är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Eterni Sweden AB och arbetar som uthyrd konsult ute hos vår kund World Trade Center i centrala Göteborg.
Tjänsten inleds med en tidsbegränsad anställning på 6 månader.
ÖVRIG INFORMATION
Sök tjänsten genom att klicka på ”sök denna tjänst” längst upp på den här sidan. Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan. Dina frågor angående rekryteringsprocessen svarar Linda Peterson på. Ansökningar via mail behandlas ej på grund av GDPR.
VARMT VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN!