OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Inspektionen för arbetslöshetsförsäkringen, IAF, söker receptionist/telefonist till kanslienheten som förstärkning under semesterperioden. IAF finns i ljusa trevliga lokaler centralt i Katrineholm. Arbetsuppgifter Receptionist/telefonist ansvarar för besöksmottagning, telefonväxel, leveransmottagning samt att hålla informationen om samtliga anställdas arbetsuppgifter aktuella i växeldatorn. I uppgifterna ingår även vissa övriga assistentuppgifter som kan kombineras med arbetet i receptionen, t.ex. registrering och övrig hantering av olika handlingar. Kvalifikationer Vi söker en person som gillar att ge service och bemöter kunderna på ett trevlig sätt, som har lätt att samarbeta med andra, är noggrann och har sinne för ordning. Du bör ha administrativ eller ekonomisk utbildning på gymnasienivå. Tidigare erfarenhet av arbete som receptionist/telefonist, gärna från Centrex-växel är meriterande. Vissa färdigheter i engelska behövs för att du ska kunna hantera engelskspråkiga samtal i växeln. Vidare krävs att du har vana att arbeta i vanliga datorprogram som Microsoft Word och Excel och söka information på Internet. Receptionistutbildning är ett extra plus. Anställningsform Tidsbegränsad anställning t.o.m. augusti 2008. Tillträde enligt överenskommelse. Heltid. Arbetstiden är kl 8-16.30 med viss möjlighet till flexibel arbetstid. IAF:s öppettider är kl 9-16. Du ansvarar för reception/växeln under huvuddelen av öppettiderna. Kollegorna i kansligruppen byter av vid raster och lunch enligt schema.