OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Vi söker för kunds räkning en positiv och serviceinriktad person till en spännande tjänst som receptionist/telefonist. Vår kund är ett stort företag som sitter i nya och fräscha lokaler i centrala Stockholm. Tjänsten är på 50 %, tillsvidare och med arbetstiderna 10.00-14.00.
Vi önskar att du i din ansökan motiverar varför du söker en deltidstjänst.
Arbetsuppgifter
Med ett glatt humör ansvarar du för att företagets besökare känner sig välkomna! Du ger besökare ett professionellt bemötande, samtidigt som du hanterar telefonväxeln. Förutom att ge service av toppkvalité i receptionen, stöttar du dagligen personalen inför seminarium, luncher och möten. Dina uppgifter kan vara att ställa i ordning möbler, plocka fram frukost och plocka disk. I övrigt ser du till att kök, konferensrum och framförallt receptionen är skinande ren och fräsch.
Kvalifikationer
- Erfarenhet av service
- Det är meriterande om du har arbetat administrativt och har erfarenhet av något växelsystem
- Kunskaper i Microsoft Office
- Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
- Simultankapacitet
Som person är du serviceinriktad, positiv och självgående. Du har ett prestigelöst, stresstålig arbetssätt och trivs med att arbeta både högt och lågt. Vidare är du representativ, glad och positiv som person. Rätt inställning och attityd är det centrala i denna roll.
Övrigt
Du blir tillsvidareanställd som konsult hos oss på Kontorsfixarna men arbetar hos vår kund i Stockholm. Tjänsten ska tillsättas per omgående därför sker urvalet löpande. Vänta inte med din ansökan-sök tjänsten redan idag! Vid eventuella frågor, kontakta ansvarig rekryterare Theresa Almqvist, 08-663 99 00.