OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kontorsfixarna grundades 1986 och är ett av de äldsta företagen i bemannings- och rekryteringsbranschen.Under våra mer än 20 år i branschen har vi utvecklat ett unikt kontaktnät och väl beprövade arbetsmetoder som innebär att vi kan erbjuda högsta träffsäkerhet vid nyanställning. Vi är idag ca 380 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet.Rekrytering och bemanning sker till alla branscher och nivåer för både små och stora företag. I samarbete med vår kund söker vi nu en receptionist som ser en utmaning i att arbeta i ett multikulturellt företag.På företaget som är beläget i nya fräscha lokaler i Kista arbetar ca 100 medarbetare.I rollen som Receptionist/ Travel Manager agerar du spindeln i nätet.Dina huvuduppgifter kommer främst bestå i att hantera inkommande och utgående samtal samt ansvara för att boka resor och hotell för samtliga medarbetare i Norden och Baltikum.Även vissa administrativa och allmänna kontorsgöromål kan förekomma. Vi söker dig som ser en utmaning i att få vara en del av ett internationellt företag.Att vara effektiv men samtidigt noggrann och ansvarstagande är mycket viktigt då kommer att koordinera ett stort antal bokningar av resor och hotell.Eftersom koncernspråket är engelska är det mycket viktigt att du talar och skriver språket obehindrat.Det är helt klart meriterande om du talar kinesiska.Som person är du mycket serviceinriktad, initiativtagande och hjälpsam.Du är inte rädd för att hugga i där det behövs och du trivs i händelserika miljöer.Vi kommer att intervjua kandidater löpande och av den anledningen är du välkommen att skicka in dina handlingar omgående.