OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Hej!
Vi är en mysig digifysisk samtals- och psykologimottagning på Kungsholmen. Nu söker vi en ny receptionist/vårdadministratör/office coordinator.
I arbetsuppgifterna ingår att sköta patientkontakter, boka tider, kassa och fakturera. En del av tjänsten innebär även att ge stöd och hjälp till mottagningens behandlare vid behov av teknisk support i de system och digitala lösningar som används. Som receptionist/vårdaministratör kommer du att vara navet på mottagningen för såväl patienter som personal. Trivseluppgifter så som frukost- och fikaansvar samt ansvar för inköp av kontorsmaterial ingår också i tjänsten.
Arbetet sker dagtid, fysiskt på plats på mottagningen. Du arbetar i nära samarbete med biträdande verksamhetschef och ekonomiansvarig.
Önskvärda kvalifikationer:
Som receptionist är du ansiktet utåt och patienternas första kontakt med mottagningen. Vi sätter därför stort värde på att du är service minded och har hög social kompetens. Du är icke-dömande och har en varm och välkomnande framtoning. Det är viktigt att du är snabb på att ställa om till nya rutiner, är organiserad, strukturerad, tycker om att lösa problem och att arbeta i ett stundtals högt tempo. Tjänsten kräver att du är självgående och kan ta stort eget ansvar. Utöver god datorvana är det viktigt att du kan förmedla dig väl på svenska och engelska i både tal och skrift. Det är meriterande om du har erfarenhet av vårt journalsystem Take Care.
Rekrytering kommer att ske löpande. Vi ser fram emot din ansökan!