OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
I rollen som receptionist/växeltelefonist är du en viktig person på företaget som ser till att den löpande driften fungerar. Du ansvarar för att ta emot och välkomna besökare och svara i telefon. Du sköter allmän kontorsservice såsom post- och budhantering, inköp av kontorsmaterial, ansvarar för kaffemaskiner, har hand om fredagsfrukosten och ser till att kök, mötesrum och andra utrymmen på kontoret hålls i bra skick. I rollen ingår även scanning av fakturor och andra enklare administrativa uppgifter såsom utskick, beställning av visitkort, nyckelhantering, arkivering.
Du har minst ett års erfarenhet av receptionsarabete och växeltelefonvana Du har goda kunskaper i Word och talar och skriver svenska och engelska obehindrat. Som person är du utåtriktad och trivs på ett företag med högt tempo. Du är prestigelös och gör gärna det lilla extra. Kontoret som ligger på Lindholmen har ett 50-tal anställda. Tjänsten är på heltid, med arbetstider måndag-fredag 7-16.
Ansök till tjänsten på www.jerrie.se. Urval och intervjuer sker löpande så ansök snarast.
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Helena Bruman
0735 40 52 62
Rekryteringskonsult Mia Roos-Jonsson
0723-282253
Rekryteringskonsult Monica Lönnbom
076 160 79 15
Rekryteringskonsult Helena Bruman
0735 40 52 62
Rekryteringskonsult Maria Hörnestam
076-3387646
Affärområdeschef Pierre Sander
0763-413411
Rekryteringskonsult Helena Bruman
Rekryteringskonsult Malin Persson
0735 12 44 98
Rekryteringskonsult Malin Persson
0735-12 44 98
Rekryteringskonsult Martin Dahlberg
076-3170741