OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Novare Public grundades våren 2018 för att hjälpa offentlig sektor med rekrytering, bemanning och interimlösningar. Sedan dess har vi rekryterat 100-tals chefer och specialister till offentliga organisationer i hela Sverige. Idag har vi flera stora ramavtal med statliga myndigheter i hela Sverige. Genom vårt stora nätverk, långa erfarenhet och stora engagemang hjälper vi våra kunder att snabbt hitta rätt kompetens till sina organisationer.
Nu söker vi receptionister/växeltelefonister till uppdrag inom offentlig sektor. Uppdraget beräknas starta i Juni och pågå till September.
Som konsult hos oss
Novare Public är ett konsult- och rekryteringsföretag som hjälper offentliga organisationer med kompetensförsörjning. Vår vision är att vara det första valet för offentliga organisationer när de behöver tillföra ny kompetens samt att vara det självklara valet för konsulter som vill arbeta inom offentlig sektor. Vår främsta styrka är att hitta rätt kompetens till våra kunder. För oss är det viktigt att våra rekryterade kandidater och konsulter matchas till rätt roll där de kan bidra med sin kompetens, trivas och utvecklas på jobbet.
Som konsult hos Novare Public blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Våra konsulter kan välja mellan att vara anställd hos oss eller att fakturera genom eget bolag. Vi kan erbjuda spännande uppdrag inom olika affärsområden i hela landet. En dedikerade konsultchef stöttar och hjälper dig genom hela uppdraget.
Om uppdraget
Uppdraget kommer att vara på heltid med arbetstid 07.45-16.15. Uppdraget påbörjas med en introduktionsutbildning med start den 14 juni 2021.
Arbetsuppgifter
Följande arbetsuppgifter kan förekomma:
• Möta och ge allmän information till medborgare via telefon.
• Guida i självbetjäningstjänster.
• Vid behov meddela handläggare via anteckningar i den sökandes ärende.
Vi söker dig som har:
• Har gymnasium eller likvärdiga erfarenheter/kvalifikationer.
• Har minst sex (6) månaders erfarenhet som receptionist och/eller växeltelefonist.
• Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt.
• Erfarenhet av att använda telefonväxlar och hänvisningssystem.
• Kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift.
Övrig information:
Placering: Distans. Finns möjlighet att sitta på plats om så önskas.
Anställning: Heltid med start i Juni
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?