OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Har du tidigare erfarenhet av serviceyrket och att jobba i reception? Trivs du i en roll som det första ansiktet utåt och att arbeta på ett sätt där man får agera spindeln i nätet? Då kan denna rollen vara något för dig.
Vi söker nu en receptionist på heltid till ett vikariat på ett år i Täby.
Om oss
KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.
Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.
Om företaget
Vår kund är ett företag i Täby som utvecklar och tillverkar IR-sensorprodukter, mjukvara och appar för olika branscher och ändamål. Verksamheten fokuserar på lösningar och övervakning, inklusive tillverkning och ytbeläggning av linser. Övervakningsavdelningen i Täby producerar avancerade termiska och multi-sensorsystem för flygande övervakning, gräns- och kustbevakning, samt spanings- och siktessystem för pansarfordon och robotsystem. Företaget har lång erfarenhet som leverantör till system som RBS70 och Strf90, i samarbete med inhemska och internationella tillverkare och systemintegratörer.
Arbetsuppgifter
I denna roll jobbar du i ett team på två personer som ansvarar för receptionen/backoffice och kontorets allmänna ytor. Vanligt förekommande arbetsuppgifter är:
• Ansvara för kontorets säkerhet genom att ta emot gäster och besökare och kontrollera ID-handlingar
• Ta emot och besvara inkommande samtal och mail
• Ha kontakt med leverantörer/kunder
• Inköp och ansvar för kaffe/frukt/fika
• Boka möten och förbereda konferensrum
• Boka resor till anställda
• Ansvara för att kontorets ytor är representativa
Kvalifikationer
Vi söker dig med erfarenhet av liknande roller, som trivs att arbeta i en social och flexibel roll där service i toppklass är en självklar del av vardagen. Vidare är du lösningsorienterad och drivs av att hjälpa människor. Som person sprider du positiv energi, ger ett professionellt intryck och har lätt för att skapa kontakt.
För att vara kvalificerad för tjänsten ser vi att du uppfyller dessa kriterier:
• Tidigare erfarenhet av reception och administration
• Flytande svenska och engelska i såväl tal som skrift
• Kunskaper i Office-paketet och mycket goda datakunskaper i övrigt
• Att du är lättlärd och kan arbeta självständigt och på eget initiativ
Övrigt
Det är en heltidstjänst med start i början av september 2024. Anställningen är ett vikariat på ett år.
Arbetstid: Måndag till fredag kl. 08.00-17.00
Tillträde: September 2024
Omfattning: Heltid (vikariat)
Plats: Täby, Stockholm
Vi ser fram emot din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Anna Jardelid
Lovisa Kvam
Lovisa Kvam
Anna Jardelid
070-663 09 49
Susanne Järleby
Emelie Wedin
Anna Jardelid
Anna Jardelid
070-971 16 67
Mathilda Berg
Mathilda Berg