OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Sabis (Slagteriaktiebolaget i Stockholm) är ett familjeföretag grundat 1874. Vi vill skapa Sveriges bästa kundupplevelser inom mat och möten! Sabis har tre affärsområden: SABIS BUTIKER med fem matbutiker, SABIS RESTAURANGER med 25 restauranger och 12 caféer samt SABIS HOTELL & MÖTEN med tre hotell och två dagkonferensanläggningar. Vi omsätter ca 1 miljard SEK och företaget har idag ca 600 medarbetare. Sabis blev utsedd till Sveriges 6:e bästa arbetsgivare av våra medarbetare i Universums undersökning 2018. För mer information besök: www.sabis.se
I november 2019 öppnar Sabis en ny verksamhet i PEABs nybyggda huvudkontor i Ulriksdal. Vi kommer att driva en restaurang öppen för allmänheten med upp till ca 300 kunder per dag och ett café. Vi kommer också att driva husets FM-tjänster; reception, vaktmästeri och även deras interna konferensanläggning. På Sabis jobbar vi alltid utifrån våra grundvärderingar; alltid nöjd kund, ansvar och respekt.
Om rollen
Nu söker vi efter en riktig stjärna på service! I rollen arbetar du i både receptionen, konferensen och caféet hos PEAB. Ingen dag är den andra lik! Vi tar hand om såväl de som arbetar i huset som deras besökare på bästa sätt och därför söker vi dig som har en exceptionell känsla för service. Du är alltså ett riktigt kundproffs! Arbetsuppgifterna består främst av besöksmottagning, driva försäljning i caféet samt sedvanliga uppgifter inom reception och konferensservice. I arbetet ingår också förberedelser av produkter såsom smoothies, vitaminshots e.t.c. Hos oss ska kunden alltid känna sig sedd, att den kan lita på oss och att vi bidrar med glädje!
Din profil
Vi söker dig som har minst 2 års erfarenhet från service och café med goda kunskaper om kaffe och mat. Du bör kunna hantera en kaffemaskin och ha grundläggande kunskaper i kassa- & datorhantering. Erfarenhet av reception och konferens är meriterande. Under lunchtid kan trycket vara högt, så ett strukturerat och effektivt arbetssätt under press är nödvändigt. Som person är du ansvarstagande men samtidigt flexibel och lösningsfokuserad. Du gillar ordning och reda, är glad och social med en lyhördhet gentemot kunder och kollegor.
Vi erbjuder dig
• En arbetsplats med tacksamma arbetstider och ett gott samarbete med kollegor
• Ett värderingsstyrt bolag där vi arbetar aktivt med vårt ledarskap på alla nivåer
• Du får möjlighet att utvecklas tillsammans med oss! Vi erbjuder utbildningar och uppmanar till intern rörlighet för att du ska kunna utvecklas hos oss
• En trygg arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner för alla anställda
Ansökan
Tillträde för tjänsten är i slutet av oktober. Tjänsten är på heltid framförallt förlagt under dagtid men kvälls- och helgverksamhet kan förekomma. Har du frågor kring tjänsten kan du kontakta platschef Charlotte Fernvik på 070-5087153. Välkommen med din ansökan! Vi behandlar alla ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Anders Karlsson