Reception/Kundtjänstmedarbetare sökes till vikariepool för fastighetsbolag

Reception/Kundtjänstmedarbetare sökes till vikariepool för fastighetsbolag

Arbetsbeskrivning

Är du en stjärna när det kommer till service och trivs bäst i en roll där du får hjälpa andra människor? Skulle du vidare beskriva dig som servicemedveten, trygg och en allmänt glad prick? Har du något års erfarenhet från kundtjänst/reception men kanske studerar nu och är på jakt efter extrajobb? Läs då gärna vidare!
Om tjänsten
Vi på Perido letar reception/kundtjänstmedarbetare till en nystartad vikariepool för ett fastighetsbolag. Tjänsten är placerad i norra Stockholm.
Dina arbetsuppgifter
Den här rollen kommer innehålla inslag av såväl reception- som kundtjänstarbete. Dina arbetsuppgifter kommer framförallt bestå av:
Ta emot besökare och bud
Kontakta personal om att de fått besök
Ge service till hyresgäster via telefon
Ge service även till personal och leverantörer
Hänvisa personer till rätt lokal och plats
Arbeta med bokning, kopiering, registrering, m.m.
Övriga arbetsuppgifter

Dina egenskaper
Vi tror att du som söker har minst ett års erfarenhet från en liknande tjänst. Den erfarenheten har gjort dig trygg i dig själv och du förstår hur man ger en god service på ett pedagogiskt och lättförståeligt sätt. Du är snabblärd och trivs med en roll där det händer mycket och framförallt olika saker. Vilket även ställer krav på att du kan prioritera utan att tumma på varken service eller kvalitet. Om vi inte skrev att du alltid bidrar med glädje och energi till arbetsplatsen så är även detta något vi tror om dig!
För att du ska få en bra start på din nya tjänst kommer du att få en två dagars-utbildning när börjar.
Vi ser det som lite extra viktigt att du är tillgänglig vid månadsskiften och lov/ledigheter.
Du är varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Vi söker dig som har:
Gymnasieexamen eller likvärdig utbildning
Minst ett års arbetslivserfarenhet som receptionist, kundtjänstmedarbetare eller likvärdig roll
Goda kunskaper i MS Office
Goda kunskaper i ärendehanteringssystemet Vitec eller likvärdigt ärendehanteringssystem
Lätt för att uttrycka dig väl i tal och skrift

Omfattning och tillträde
Deltid, konsultuppdrag efter behov. Tillträde 2020-09-22.
Skicka in din ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vid en första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.
Om du har frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringsassistenter dig inom 24 timmar på vardagar. Ange tjänsten referensnummer 31873 i ämnesraden.
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 70 medarbetare internt och över 600 konsulter på uppdrag över hela landet. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om Perido via denna länk https://perido.se/for-jobbsokande/ och https://perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 september 2020
  • Ansök senast: 7 oktober 2020

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024