OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Best Western Royal Star Hotel är ett fyrstjärnigt affärs- och konferenshotell som är beläget i Älvsjö intill Stockholmsmässan. Hotellet har 103 rymliga och välinredda rum, anpassade för både konferensgäster och barnfamiljer. Vi har även tre konferenslokaler, bar, à la carte restaurang samt ett av Stockholms största hotellgym.
Vi söker nu en receptions/konferensansvarig på heltid. I tjänsten ingår dag och kvällstjänstgöring samt arbete varannan helg.
Vi söker dig som har erfarenhet av hotellreception/konferens och som behärskar hotellsystemet Opera som vi arbetar i. Har du arbetat inom kedjan Best Western är det meriterande. Du ska kunna uttrycka dig väl på svenska och engelska, både i tal och skrift. Du är en person som är självgående, glad, flexibel, engagerad och stresstålig.
Du kommer att utföra sedvanliga receptionsuppgifter såsom in- och utcheckning, telefonväxel, kassahantering, rumsbokningar, konferensbokningar, öppna/stänga i våra bokningskanaler samt att ta väl hand om våra gäster. Du kommer att ansvara för vår lilla konferensavdelning och den dagliga driften i receptionen.
Tillträde snarast. Välkommen med din ansökan!