OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Botrygg är ett privat bygg-och fastighetsbolag som inriktar sig på hyres- och bostadsrätter samt samhällsfastigheter. Såväl byggnation som förvaltning sker i egen regi med egen personal. Vi har byggt i såväl hög- som lågkonjunktur. De stabila hyresintäkterna från vårt fastighetsbestånd gör att vi inte behöver slå av på produktionstakten i sämre tider. På Botrygg jobbar vi alltid med att sätta kunden i första rummet. I vårt arbete leds vi av våra värderingar – Omtanke, Kvalitet och Utveckling.
Som fastighetsägare är vi en del av det samhälle vi verkar i. Vi drivs därför av ett stort samhällsengagemang och har under många år varit en stor aktör när det gäller sponsring av lokal idrott och den lokala kulturen.
Nu söker vi en receptionist. Är du en ambitiös person som drivs av att ge god service? Då kan du vara den vi söker!
Om tjänsten
I receptionen är du en viktig länk till våra kunder. Med stor kundkontakt är din känsla för en bra service väldigt viktig.
Som receptionist ansvarar du för kundmottagning i receptionen och företagets telefonväxel. Kontakten med våra kunder ske både via telefon och e-post. I rollen ingår även att hantera administrativa uppgifter som posthantering och dokumenthantering samt schemaläggning av besiktningar och beställning av dörrskyltar mm.
Om dig
Som receptionist lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi söker dig som brinner för service och dessutom är ordningsam och noggrann i din natur. Du har sannolikt erfarenhet av en liknande roll och ser vad som behöver göras, hittar lösningar på problem och tar egna initiativ samt beslut. En kombination av integritet, prestigelöshet och lösningsorientering är också önskvärt. Då rollen innebär flera ansvarsområden är det viktigt att du kan hantera flera uppgifter parallellt och strukturerat.
Du som söker har som lägst gymnasieutbildning med samhälls- eller naturvetenskaplig inriktning, en eftergymnasial utbildning är meriterande. Vi söker dig som har erfarenhet av arbete i reception, kundkontakt eller annat administrativt, serviceinriktat arbete. Du har goda kunskaper i såväl tal som skrift på både svenska och engelska samt goda kunskaper i Officepaketet.
Botrygg som arbetsgivare
Vi är övertygade om att nöjda medarbetare ger goda resultat. Vi arbetar aktivt för att vara en arbetsplats som våra anställda kan rekommendera till andra, en arbetsplats där de anställda känner trygghet och delaktighet. Vi strävar efter att vara en stimulerande arbetsplats där medarbetarna utvecklas professionellt och intellektuellt. Många olika personligheter, roller och bakgrunder behövs. Det finns ingen ambition att stöpa alla medarbetare i samma form. Alla ska ha samma målbild men olikheter främjar kreativitet och kvalitet.
Vi värnar om balansen i livet och arbetslivet, och vi leds i vårt arbete av våra tre värderingar – trygga, professionella och aktiva.
Ansökan
Tjänsten är på heltid med start 1 november 2022. Vi tillämpar provanställning. Individuell månadslön.
Placering är på Linköpingskontoret som är beläget på Junkersgatan 1.
Inkom med din ansökan snarast, dock senast 16 oktober. Vi arbetar löpande med urval och intervjuer och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, så ansök redan idag!
Vid anställning kommer vi ta en kreditupplysning samt stämma av mot belastningsregistret.
Välkommen med din ansökan!
Annonssäljare, rekryteringsföretag med flera undanbedes att kontakta oss i denna rekrytering