OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Företaget grundades 1997 och har idag drygt 190 anställda med en omsättning på ca 200 MSEK.De närmaste åren räknar vi med en fortsatt kraftig tillväxt.Företaget är idag etablerat i Göteborg, Stockholmsregionen och i västra Skåne.Genom att ifrågasätta vedertagna metoder och angreppssätt lyckas företaget kontinuerligt ta marknadsandelar, växa och vara lönsamt. Vi söker Dig som är självständig, initiativrik och har ett genuint intresse för service.Du är dessutom en person som gillar att samarbeta med andra och som i både stort och smått har viljan att leverera med högsta kvalitet. ANSVARSOMRÅDEN OCH HUVUDSAKLIGA ARBETSUPPGIFTER * Agera receptionist/växeltelefonist och ta emot besökare med ett stålande leende * Ansvara för rekrytering, utbildning, schemaläggning och personalledning av fast samt extrapersonal * Ansvara för uppdateringar av växelsystem och ta fram ringstatistik * Inköp och beställning av kontorsmateriel samt förbrukningsvaror och övriga kontorsrelaterade inköp * Beställa visitkort, blommor, namnbrickor och namnskyltar till alla avdelningar och kontor * Ansvara för uppläggning och spärrning av Mat På Jobbet kort * Fylla på och beställa material för boendepärmar, intagsmappar, kuvert etc.* Administrera garagepluppar samt ansvara för registrering av fordon i garaget * Svara på och vidarebefordra mail * Ansvara för in- och utlämning av nycklar samt in- och utgående post * Ansvara för att det är rent och snyggt i kundmottagningen samt förråd * Kontaktperson gentemot externa leverantörer PERSONLIGA EGENSKAPER * Noggrann och administrativt lagd * Initiativrik och serviceinriktad * Självgående och inte rädd för att hugga i * Flexibel och utåtriktad KVALIFIKATIONER * Du har några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter * Du hanterar MS Office dagligen utan svårigheter * Tidigare erfarenhet av personalansvar Obekväm arbetstid i form av kvälls och helgarbete förekommer
Kontaktpersoner på detta företaget
Fahim Farouq
073 514 44 75
Maria Bonerud Zettergren
0709 – 223 270
Caroline Uhlin, Projektledare Marknad
caroline.uhlin@erikolsson.se
Anna Lindström
070-723 82 50
Rekryteringsansvarig Maria Bonerud Zettergren
0709 – 223 270
Kontorschef Leo Johansson
0733-47 63 20
HR-Chef Caroline Pedersen
08-55551300
Chef Mäklarservice Fahim Farouq
073 514 44 75
Teamledare Säljstöd Anna Lindström
070-723 82 50
VD Erik Olsson
070 760 66 00 eller erik.olsson@erikolsson.se