OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en positiv och engagerad medarbetare till vårt hotell på Kungsholmen.
Du är en kreativ och flexibel person som trivs bra bland gäster och gillar att arbeta i team.
Du är ansvarsfull, organiserad och har öga för detaljer.
Dina kvalifikationer:
- Minst två års erfarenhet från hotellreception i ledande befattning.
- Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift, övriga språk är meriterande.
Huvudsakliga arbets-/ansvarsområden:
- Ansvara för den dagliga driften
- Utveckling och rekrytering av personal i samråd med hotelldirektören
- Schemaplanering
- Inköp och inventering
- Bearbeta befintliga rutiner och se till att det finns ett fungerade informationsflöde
- Systematisk arbetsmiljöarbete
- Följa upp gästnöjdhet samt skapa åtgärder i syfte att utveckla gästupplevelsen
- Följa de uppsatta målen och policyers
- Arbeta efter våra ledord: Glädje, Engagemang och Stolthet.
Arbetstid: Heltid
Schemalagd arbetstid: dag, kväll och helger
Lön: Enligt överenskommelse
Tjänsten är en tillsvidareanställning.
Mer information om hotellet hittar du på http://www.connecthotels.se/city/
Ansökan
Sista ansökningsdag: 2020-02-15
Vi tar emot ansökan via epost: jobb@connecthotels.se
Märk ansökan med ”City”
Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Så vänta inte med att skicka in din ansökan.
Vi ser fram emot att höra från dig.
Vi förbehåller oss rätten att endast besvara ansökningar som uppfyller de ställda kraven.