OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
First Hotel Brommaplan är ett hotell med 68 rum och ett konferensrum placerad med ett utmärkt läge för att utforska Stockholm, 200 meter från Brommaplans tunnelbanestation. Hotellet vann utmärkelsen- Franchise Hotel of the Year 2018 på kedjenivå.
Hotellet slog upp dörrarna för första gången 1957 och nu 65 år senare så söker vi dig som vill vara med i att utveckla och leda hotellet framåt.
Du fungerar som en högerhand till hotellchefen och ansvarar för att utveckla strukturen och teamkänslan på arbetsplatsen.
Vi är ute efter dig som vill arbeta på en arbetsplats där ditt arbete gör skillnad, du trivs med ansvar, att utveckla dina kollegor samt få alla att arbeta åt samma riktning.
Arbetsuppgifter:
- Ansvarar för introduktion, upplärning samt utvärdera och utveckla rutiner/checklistor
- Ansvar för schemaläggning & personal
- Sedvanligt receptionsarbete, in/utcheck, bokning mm.
- Ansvarar för bokningsförfrågningar och kundbearbetning
Dina egenskaper:
- Har intresse och goda kunskaper om branschen, dessutom har du några års erfarenhet utav arbetet i hotellreceptionen, gärna i likande ansvarsroll
- Du tycker att det är roligt att småprata med både stora och små, och att göra någons dag lite bättre med små medel.
- Är en driven person med god struktur och ordning
- Vi tror även att du har ett helhetsperspektiv, är strategisk i ditt arbete och du ser nytta i ett gott samarbete mellan verksamhetens avdelningar
-Tidigare erfarenhet utav vårt PMS: Rover Stayntouch är meriterande.
Vi använder Travelclick som CRS, Duetto som RMS. Personalkollen för lönehantering och schemaläggning.
Tänkt startdatum: Enligt överenskommelse.
Tillsammans med dig hoppas vi utveckla First Hotel Brommaplan mot att bli ett ännu bättre hotell!