OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
First Hotel Brommaplan söker dig med ett proaktivt ledarskap som vill vara med och leda hotellet framåt. Vi börjar blicka framåt efter en utmanade tid och letar efter dig som vill vara med på vår resa.
Du fungerar som en högerhand till hotellchefen och ansvarar för att utveckla strukturen och teamkänslan på arbetsplatsen.
Vi är ute efter dig som vill arbeta på en arbetsplats där ditt arbete gör skillnad, du trivs med ansvar, att utveckla dina kollegor samt få alla att arbeta åt samma riktning.
Arbetsuppgifter:
- Sedvanligt receptionsarbete, in/utcheck, bokning mm.
-Ansvarar för introduktion och upplärning
- Ansvarar för att utveckla samt utvärdera rutiner och checklistor
- Ansvar för schemaläggning & personal
- Du ser till att satta rutiner och mål efterlevs
- Ansvarar för bokningsförfrågningar och eventuell kundbearbetning
-Arbetar främst fm-pass, helger förekommer.
Du:
- Har tidigare erfarenhet från en befattning med personalansvar inom hotell.
- Har minst fem års erfarenhet av arbete inom hotellbranschen
- Är en driven person med god struktur och ordning
- Har ett öga för helheten, vad som behöver utvecklas och hur gör vi det, du ska främst vara delaktig i utvecklingsarbetet och genomföra det tillsammans med dina kollegor
- Drivs av att ge god service
- Kan delegera, följa upp och säkerställa att saker blir utförda
- Tycker det är viktigt att alla trivs på sin arbetsplats och uppnår sin fulla potential
- Har ett ekonomiskt tänk och tar ansvar för arbetet över avdelningarna
Helhetsperspektivet och samarbetet mellan våra hotellavdelningar är något som du genuint förstår den viktiga aspekten av och förmedlar detta väl till dina kollegor.
Tidigare erfarenhet utav vårt PMS: Rover/ Stayntouch är meriterande. Vi använder Travelclick som CRS.
Då vi är ett mindre hotell så blir det lite av allt möjligt, både högt och lågt.