Receptionst med start omgående!

Receptionst med start omgående!

Arbetsbeskrivning

Serviceanda, laganda och utveckling är ledorden för din kommande tjänst. Här erbjuds du möjligheten att hjälpa dina medmänniskor i en tid när vi behöver det som mest. Är du social och service-inriktad? Då är det dig vi söker för detta kortare uppdrag!

OM TJÄNSTEN
Vi på Academic Work söker nu för kunds räkning en serviceinriktad receptionist på ett korttidsuppdrag till deras trevliga lokaler i centrala Stockholm. Här kommer du att få vara ansiktet utåt, ta emot besökare och ta hand om receptionen med start 13e december till 7e januari.

Den första personen alla möter som kommer dit är du; så här kommer din roll in och tar emot alla besökare och får de att känna sig välkomna. Det är viktigt för oss att du är en omtänksam och social person som är duktig på att bemöta olika sorters människor med olika förutsättningar.

Vi ser det meriterande om du har tidigare erfarenhet inom vård & omsorg. Samt om du har tidigare erfarenhet av receptionist-jobb.

Tjänsten kommer börja med en gedigen introduktion där du kommer att få lära dig rutinerna och alla tips och tricks för att sköta receptionen på bästa möjliga sätt. Här har du möjligheten att få leverera en fantastisk service och bemanna receptionen under kontorstider.

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden.

ARBETSUPPGIFTER
Du kommer att ha väldigt varierande uppgifter men de mest återkommande är;

-Ta emot och registrera besökare och få de att känna sig välkomna

-Hjälpa till med administrativa uppgifter

-Svara i telefon samt mail

-Hjälpa besökare vid behov

VI SÖKER DIG SOM
-Har en gymnasieutbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet

-1 års erfarenhet av service eller administration i en liknande roll sen tidigare

-Är obehindrad i svenska och engelska i tal och skrift

Meriterande:

-Tidigare erfarenhet som receptionist

-Tidigare arbetslivserfarenhet inom vården

Stor vikt i denna process kommer att läggas vid din motivation för tjänsten samt dina personliga egenskaper. Som person ser vi att du är:

-Glad & positiv

-Snabblärd

-Kommunikativ

-Service-inriktad

-Duktig på att bemöta olika sorters människor

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 december 2021
  • Ansök senast: 9 januari 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


4 oktober 2024

4 oktober 2024

24 augusti 2024