OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kort om tjänsten
Vi söker omgående en receptionist med erfarenhet av fakturahantering för ett uppdrag hos vår kund i Helsingborg. Uppdraget varar till augusti 2017.
Om företaget
Uppdraget är en del av vår konsultverksamhet där du kommer att bli anställd av Dreamwork och uthyrd till vår kund.
Mer om tjänsten
Du kommer tillsammans med en annan receptionist ansvara över:
Växeltelefonin (system Competella)
Välkomna alla besökare.
Posthanteringen
Scanning och inläsning av fakturor (system Readsoft)
Matchning av fakturor mot inköpsorder (system Palette)
Samt andra förekommande administrativa uppgifter.
Din profil
För att trivas i rollen har du tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter samt goda kunskaper i engelska.
Du är självklart serviceinriktad, engagerad och har en mycket god samarbetsförmåga.
Då arbetet är mycket omväxlande måste du uppskatta och kunna hantera många arbetsuppgifter samtidigt.
Ansökan
Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan på vår hemsida www.dreamwork.se snarast möjligt, då urvalsprocessen sker löpande.
Om Dreamwork
Vi på Dreamwork är People-Management-konsulter för människor och organisationer. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepeneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och finns på sju orter i Sverige med huvudkontoret i Helsingborg. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001 och under 2015 hade vi en tillväxt på 51%.
Kontaktpersoner på detta företaget
Jenny Persson
042-176608
Frida Ellingsen
0470-745554
Jenny Sini
046-460 23 02
Jenny Sini
Frida Ellingsen
0470-74 55 54
Mahlin Glyré
Måns Persson
0761-45 27 10
Mahlin Glyré
042 - 17 66 11
Patrik Staaf
042-176618
Annika Sjöberg
08-446 47 09