OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning, rekrytering och omställning av personal inom yrkesområdena industri, lager, bygg, el, kontor, restaurang och butik. Uniflex är noterat på NASDAQ OMX Stockholm, Small Cap, och finns i hela Sverige samt i Oslo, Norge och Manchester, Storbritannien. Uniflex är medlem i Almega Bemanningsföretagen och har kollektivavtal med LO och Unionen. Uniflex är kvalitets- och miljöcertifierat. Här är chansen till ett längre uppdrag för dig som älskar att ge god service och trivs i rollen som företagets ansikte utåt! Vi söker nu en receptionist och administrativ assistent till vår kund med kontor i innerstan. Ditt arbete kommer att bestå av sedvanliga receptionsuppgifter som t.ex. ta emot besökare och samtal, administration kring personalfunktionen, beställa mat och vara behjälplig vid konferenser, och övriga uppgifter som ingår i rollen som ?spindeln i nätet?. För att lyckas som bäst i denna roll bör du som person ha vana av administrativa uppgifter och vara en god organisatör. Du tycker om att hålla många bollar i luften och har lätt för att både lära av och lösa uppkomna problem. Viktigast av allt är kanske ändå att du kan ta egna initiativ, är ansvarsfull och verkligen brinner för att i alla lägen ge bra service. Detta är en ren rekrytering, och du kommer att bli anställd direkt av kunden. Då kunden aktivt arbetar med jämställdhetspolicy, ser vi gärna manliga sökande. Detta är en snabb rekrytering, så skicka in din ansökan redan idag!