Recovery manager

Arbetsbeskrivning

Redo för drömjobbet?Få företag erbjuder lika stora möjligheter att utvecklas i arbetslivet som Randstad. Vi tillhör de företag i världen som har absolut längst erfarenhet av rekrytering och personaluthyrning. Som konsult på Randstad erbjuder vi dig möjligheten att på kort tid skaffa dig bred erfarenhet, chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du har en möjlighet att utveckla din kompetens. Vi ser våra medarbetare som vår viktigaste tillgång, och som konsult är du Randstads ambassadör och vårt ansikte utåt. 

Söker du en arbetsplats som erbjuder en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät? Då kommer du trivas som konsult hos oss på Randstad!

 

Till en av våra kunder i Eskilstuna söker vi nu en driven Recovery Manager för bemanningsuppdrag. Tillsättning sker så snart vi hittat rätt person för uppdraget.  

Dina arbetsuppgifter  
Du kommer som Recovery Manager arbeta inom teamet för återvinning av kostnader mot leverantörer som orsakas av dålig kvalitet. Dina arbetsuppgifter består bl.a. av:

* Att demonstrera incitament för kvalitetsförbättringar för leverantörerna
* Ett arbete i nära samarbete med produktunderhåll, inköp, teknik, säljteam, global garanti och leverantörsutveckling
* Hantering av återkravsärenden mot leverantörerna
* Förhandling med leverantörerna
* Uppföljning av returnerade delar
* Hantering av åtgärder för minimering av ledtider
* Att driva processförbättringar gentemot leverantörer

Din Bakgrund 
Vi ser att du som söker har en utbildning/bakgrund inom teknik. Har du tidigare vana av förhandlingar, kunskap i produktunderhåll, teknisk support och garantiprocesser är detta en god merit. Vi ser vidare att du har god datavana, och hanterar MS Office och Excel bra. Om du tidigare arbetat i systemet SAP är det starkt meriterande. Att du behärskar engelska i tal är ett krav. Att du tidigare arbetat i en global organisation med olika kulturer är starkt meriterande.


Dina egenskaper 
Vi ser att du som söker har god kommunikationsförmåga, är analytisk i ditt arbetssätt och har ett starkt sinne för affärer. Du bör ha förmåga att driva på ditt arbete, och kunna avsluta projekt inom en given  tidsram. Du bör vara en stark lagspelare med förmåga att etablera goda leverantörsrelationer, ha en starkt förhandlingsförmåga, kunna ta itu med motstridiga intressen och samtidigt nå konstruktiva och godtagbara lösningar. I ditt arbete ser vi att du är strukturerad och har en strävan att kontinuerligt förbättra processer.

 

Låter detta intressant?

Du välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt, dock senast 2013-10-23

Urval och intervjuer sker löpande, och tillsättning sker så snart vi hittat rätt person.

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid
  • Publicerat: 15 oktober 2013

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


Junior projektledare – Malmö/Lund

Junior projektledare – Malmö/Lund

29 oktober 2024

18 oktober 2024