OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Drivs du av att skapa struktur runt omkring dig och se till att dina kollegor får stöttning i världsklass? Har du ett stort engagemang och en positiv attityd? Amrop söker nu en ny kollega med breda ansvarsområden på deras kontor i Göteborg. Välkommen att skicka in din ansökan redan idag då urval sker löpande.
OM TJÄNSTEN
Amrop är ett av världens största globala rekryteringsbolag inom executive seach, styrelsetjänster samt ledarskapsrådgiving i 45 länder. De är och fortsätter sträva efter att vara en utav de högst rankade och pålitliga rådgivarna på markanden. Med deras platta organisationsmodell drivs kulturen fram genom transparans, nära samrabeten, högt tempo samt att ha roligt på jobbet. Amrop värdesätter sina medarbetare genom att ha en öppenhet för nya idéer samt ett generöst erbjudande på friskvårdbidrag och företagsaktiviteter.
I din roll som Recruitment Administrator kommer du stötta upp teamet i Göteborg i deras dagliga uppgifter samt vara en del av att vidareutveckla Amrops relativt nystartade kontor mitt i centrala stan. I dagsläget består teamet av två kollegor på plats där ni även har ett tätt samarbete med Stockholmskontoret som är ytterliggare 20 kollegor.
Du erbjuds
* Prestigelös företagskultur med en platt organisation
* Självständigt planera din arbetsvecka
ARBETSUPPGIFTER
- Koordinera och stötta upp researchers och partners i deras dagliga arbete med bland annat pitchmaterial, kandidatrapporter, koordinera scheman och liknande
- Uppdatera kund och kandidatdokumentation i Amrops databas
- Ansvara för den interna administrationen så som kvittoredovisning samt att agera som leverantörskontakt för att till exempel beställa kontorsmaterial
- Uppdatera information på intranätet
Övriga uppgifter är även att ansvara för att kontoret är i toppskick och hantera vardagliga uppgifter så som att ta emot kunder och kandidater, ordna luncher och kaffe till besökare samt hantera trivselupphöjare så som den gemensamma frukosten på måndagar eller After Works.
VI SÖKER DIG SOM
- Avslutad och godkänd gymnasieexamen
- Behärskar svenska och engelska språket obehindrat
- Har erfarenhet inom service
Det är meriterande om du har en eftergymnasial utbildning eller arbetslivserfarenhet från liknande roller så som Administratör, Koordinator eller Assistent.
Som person är du:
* Serviceinriktad
* Initiativtagande
* Flexibel
* Samarbetsvillig
Amrop ser även att du drivs av att skapa struktur runt omkring dig, att du är prestigelös i ditt sätt att arbeta och ser fram emot att stötta upp dina kollegor i det dagliga arbetet.
Övrig information
* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid
* Placering: Göteborg
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Här kan du läsa mer om Amrop
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231