Recruitment- & Consultant Manager till AMGA

Arbetsbeskrivning

AMGA är ett svenskägt bolag med specialisering på konsulttjänster, rekrytering & affärsutveckling inom service, bank/finans, försäkring och försäljning.

Är du engagerad, affärsmannamässig och har en stark egen drivkraft? Vill du vara delaktig i ett ungt, snabbväxande och entreprenöriellt bolag? AMGA samarbetar idag med Sveriges mest ledande bolag och expanderar kraftigt inom branschen. Nu söker vi en Recruitment- & Consultant Manager som vill vara med på vår resa! 

Din roll i laget
I rollen som Recruitment- & Consultant Manager på AMGA kommer du att arbeta med Sveriges mest expanderande bolag inom customer experience, bank/finans, försäkring och försäljning. 

Du kommer tillsammans med kollegor ansvara för rekryteringar inom ditt affärsområde där du driver och utvecklar rekryteringsprocesserna samtidigt som du bygger relationer med uppdragsgivare och kandidater. Inom ramen för rekryteringsarbetet ansvarar du bland annat för Search, CV-scanning, Annonsering med fokus digitala kanaler och Intervjuer. Vidare ansvarar du även för anställning och kontraktsskrivning.

I din roll som Consultant Manager är du högst ansvarig att utveckla samarbetet med våra konsulter och uppdragsgivare. Du har fullt personalansvar i rollen där löpande arbete med uppföljningssamtal, medarbetarsamtal och lönesamtal ingår. Arbetet innefattar även en stor del kundkontakt, där du har en viktig roll i att identifiera nya affärsmöjligheter hos befintliga uppdragsgivare samt potentiellt nya. Därav är det viktigt att du trivs i en roll där du har många kontaktytor, ser affärsmöjligheter och gillar att bygga relationer med dina kunder. Arbetet som Consultant Manager är självständigt och resultatfokuserat men viktigt i rollen är att inte tappa känslan för när en kollega behöver stöttning. Vi på AMGA arbetar alltid med fokus att lyckas tillsammans.    

I denna tjänst rapporterar du direkt till Sales & Business Development Manager och förväntas på sikt växa in i en roll där du även kommer vara ansvarig för bolagets största konton nationellt som internationellt. 

AMGA erbjuder branschens mest solida infrastruktur och kunderbjudande inom konsulttjänster och rekrytering i nära samarbete med vårt Gasell – och systerbolag med ca 300 anställda. 

Utöver ditt intresse för att knyta relationer eftersöker vi dig som

-       Är affärsdriven och kundfokuserad
-       Är en god retoriker med förmåga att övertyga
-       Värderar utveckling samt att få vara med och bidra i ett växande bolag
-       Behärskar svenska och engelska flytande i både tal och skrift
-       Erfarenhet av rekrytering- och personalansvar är meriterande men inget krav då vi lägger stor vikt på personlighet 

Vidare vill vi att du drivs av att skapa, påverka och förändra i en ung koncern och på sikt växa in i en nyckelroll. Du är driven samt eftersträvar personlig utveckling i en dynamisk och snabbväxande miljö.

Om företaget
AMGA är grundat av branscherfarna entreprenörer tillsammans med Gasell – och systerbolaget Ageris och förser organisationer med värdefulla humana resurser som skapar bestående affärsnytta genom innovativa upplägg. Affärsområdena bolaget är verksamt inom är konsulttjänster, rekrytering & affärsutveckling inom Customer Experience, Bank/Finans, Försäkring och Försäljning. Vi samarbetar idag med Sveriges mest ledande bolag och expanderar kraftigt inom branschen.

Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Martin Edin på 0735115453 eller martin.edin@amga.se

Ansök till teamet och var med på vår resa att förändra branschen!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AMGA AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • - -
  • Publicerat: 20 april 2018

Besöksadress

Solna Business Park
None

Postadress

Svetsarvägen 8
SOLNA, 17141

Liknande jobb


CFO med HR ansvar

CFO med HR ansvar

21 november 2024

20 november 2024