OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Greencarrier är en privatägd, internationell transportgrupp med ca 230 anställda i 7 länder. Gruppen har huvudkontor i Göteborg där företaget också grundades år 2000. Bolagen inom Greencarriergruppen erbjuder globala transportlösningar med fokus på kunskap, erfarenhet, innovation och hållbarhet.
Läs gärna mer här:
https://greencarrier.com/
Vår största tillgång är kunnig personal och med deras hjälp kan vi erbjuda våra kunder de bästa transportlösningarna med personlig service och stort engagemang. Vi värdesätter också att ha roligt tillsammans på jobbet. Allt detta avspeglas i våra kärnvärden: humor & glädje, engagemang & delaktighet.
Vi söker nu en Rederiagent/orderadministratör, du kommer att starta på ett konsultuppdrag för att sedan ha chans till förlängning hos Greencarrier
Arbetsuppgifter:
Du kommer att ansvara för kontakt med kunder via telefon samt mejl på internationell nivå
Du drivs av ordning och reda och gillar kundkontakt.
Orderhantering
Offerera till kund
Din profil:
Gärna någon utbildning inom administration och erfarenhet av orderhantering
Erfarenhet av kundtjänst är meriterade
Engelska i tal och i skrift
Officepaketet
Personliga egenskaper för att lyckas i denna roll:
Du gillar ordning och reda samt har förmågan att se detaljer
Du är flexibel, självständig och proaktiv
Du kan hålla ihop många olika projekt och gillar att arbeta mot deadlines
Du gillar att skapa nya kontakter och är serviceminded
Du är positiv och sprider gärna glädje omkring dig
Det här erbjuder vi:
Varierande arbetsuppgifter
Du kommer vara delaktig i många olika delar och ha kontakt med många kunder
Bra känsla på kontoret
Omfattning:
Heltid
6 månaders konsultuppdrag via PXpress, sedan chans till förlängning hos kund
Ansökan:
Vi samarbetar med PXpress i denna rekrytering. För frågor kontakta rekryteringskonsult Sandra Syrén Erikssonsandra@pxpress.se 0706780333.
Vi arbetar med kontinuerligt urval så sänd in din ansökan så snart du kan.