OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Till vår kund, som är en välkänd aktör inom finansbranschen, söker vi nu en medarbetare. En ny supportfunktion ska byggas upp där du blir den första i rollen. Rollen ska tillsättas inom kort och påbörjas initialt som ett konsultuppdrag på sex månader där det finns mycket goda förutsättningar till förlängning eller rekrytering direkt till kund.
Nedan följer ett axplock av arbetsuppgifterna som ingår i rollen:
* Supporta kunder i dagliga supportärenden
* Vara behjälplig att ta fram statistik och data för befintliga kunder
* Onboarding av nya kunder i system
* Skapa och genomföra utskick till kunder
* Verifiera ny data som rapporteras i system
* Intern och extern rapportering
Om kunden
Vår kund är ett välkänt bolag inom finansbranschen med kontor i centrala Stockholm.
Dina kvalifikationer
Vi söker dig med erfarenhet av arbete med kundsupport på bank som är intresserad av att ta nästa steg. Vi tror att du har arbetat ett par år i kassa/kundtjänst på bankkontor alternativt i en supportfunktion på telefonbank. Då vår kunds verksamheten är styrd av lagar och regelverk ser vi att du har en förståelse för och erfarenhet av bank/finansbranschen.
Arbetet innebär många externa kontakter vilket kräver att du behärskar engelska såväl som svenska i både tal och skrift.
Dina egenskaper
Vi söker efter dig som är nyfiken, lösningsorienterad och som tar ett stort eget ansvar.
Du är engagerad och motiveras av att nå uppsatta mål. Analytiskt och tekniskt intressere är positivt för att förstå sammanhang av rapporter på både övergripande och detaljerad nivå samt hantera de system bolaget arbetar med.
Kontakt
Vi ser gärna att du ansöker omgående då vår kund träffar kandidater löpande. Vid frågor, vänligen kontakta Magnus Holmqvist på magnus.holmqvist@serveoffice.se
Sista ansökningsdag är den 14e mars.