OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
Vi är ett företag som specialiserat oss på att återvinna asfalt åt asfalt producenterna. Vi jobbar i hela Sverige med utgångspunkt från Hörby där kontor och lager finns. Detta innebär att de anställda sällan befinner sig på företaget utan är ständigt på resande fot. Företaget ingår i en koncern med olika bolag i olika branscher som har sitt kontor i Kristianstad.
Om rollen
Vi söker nu omgående en person för att hantera vår löpande redovisning och administrativa arbetsuppgifter i Hörby. Vi arbetar i Visma administration vilket är meriterande om man har erfarenhet av men inget krav då vi tror att "allt går att lära" om man har rätt inställning och vilja.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att inkludera:
Löpande bokföring och avstämningar
- Hantering av kund- och leverantörsreskontra
Säkerställande av betalningar i enlighet med avtal
Förberedelser inför periodbokslut
Löneadministration
Om dig
Vi söker en person som kan jobba självständigt och med flera saker samtidigt. I ett mindre företag kan vardagen snabbt förändras och man behöver kanske lägga saker på vänt för att göra något som är viktigare för stunden. Vi tror att du har några års erfarenhet av löpande redovisning i bagaget men i övrigt är vi nyfikna på att höra vad du kan bidra med.
Övrig information
Start: Efter överenskommelse
Plats: Hörby
Omfattning: 50-75%
Arbetstider: Flexibla
Lön: Enligt överenskommelse