OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vårt uppdrag:
Vi söker nu en redovisningsansvarig för start i maj/juni och under minst ett år framåt. Tjänsten är på heltid och då detta är ett konsultuppdrag innebär det att du anställs hos oss på Avanzera och din arbetsplats är hos vår kund i centrala Stockholm. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön och betald semester eller om du innehar F-skattsedel så finns det också som ett alternativ.
Arbetsuppgifter:
Dina främsta arbetsuppgifter som redovisningsansvarig är, förutom att leda att team på 3 ekonomiassistenter, löpande redovisning inklusive moms och skattefrågor samt månad - och årsbokslut. Då bolaget har filialer i de andra nordiska länderna ingår det också valutaomräkningar samt intrastatrapportering i ditt arbete.
Din bakgrund:
Du bör ha arbetat som redovisningsansvarig med liknande arbetsuppgifter under minst 5 år och det är ett abslout krav att du arbetat nordiskt. Det är meriterande om du har haft en chefsposition men däremot inget krav. Har du arbetat i flera större affärssystem såsom MS Dynamics och SAP är det en stor fördel för att lyckas med detta uppdrag.
Om oss:
Avanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat företag och har över 100 anställda. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster.
Kontaktpersoner på detta företaget
Anna Kalzén
0700-90 54 91
Camilla Jonsson
0854528304
Helena Elvin Guillemain
0854528305
Malin Klingberg
0854528307
Malin Klingberg
08-54528307
Iren Sayar
0700-905 492
Camilla Jonsson
08 - 545 28 304
Malin Klingberg
08-54520307
Cecilia Wiborg
Malin Klingberg